מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״ט 10.06.2019

שוב בחירות: הרב טורנהיים בדק בפרשה - וראה כי אין ממשלה

'ככתוב בתורתך': זאת לא הפעם הראשונה שר' מאיר טורנהיים, המחנך הוותיק משכונת חב"ד בלוד, הצליח לחזות את תוצאות מערכת הבחירות - דרך קריאת הפרשה בתורה • בפנים: כיצד הבין טורנהיים כי לאחר הבחירות לכנסת ה-21 לא תהיה ממשלה? • לכתבה המלאה> הרב מאיר טורנהיים חושף מי ינצח בבחירות בצרפת
שוב בחירות: הרב טורנהיים בדק בפרשה - וראה כי אין ממשלה
ארכיון COL

מאת: כתב COL

*

זאת לא הפעם הראשונה שר' מאיר טורנהיים, המחנך הוותיק משכונת חב"ד בלוד, הצליח לחזות את תוצאות מערכת הבחירות. בשנים האחרונות הוא חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים המוקדמים - וגם הפעם, בבחירות לכנסת ה-21, הוא טען כמה חודשים טרם הבחירות באוזניי אנשי-תקשורת חב"דיים, כי אף אחד מהמתמודדים - לא ינצח אותן.

הרב טורנהיים ציין באחת השבתות כחודשיים לפני הבחירות בפני איש התקשורת החב"די שלמה ריזל, כי זאת הפעם הראשונה מזה 20 שנה, שהוא בודק ומחפש בכתובים את תוצאות הבחירות הארציות - ואף אחד מהמתמודדים (נתניהו, גבאי, גנץ ולפיד) לא מופיע כמנצח, ב'שלישי' של פרשת מצורע - יום בו נערכו הבחירות האחרונות.


בתמונה: צילומסך מחודש ינואר, 3 חודשים לפני הבחירות לכנסת ה-21.

כיצד עובדת השיטה?

הרב טורנהיים הסביר בעבר, היות והבחירות בארץ מתקיימות תמיד בימי שלישי - הוא מחפש ב'שלישי' של אותה הפרשה בשבוע בה נערכות הבחירות (למשל השנה, מדובר בפרשת מצורע שנקראה בתורה בסופו של שבוע הבחירות) את שמו של המועמד והאם ינצח. טורנהיים לא מגלה את כל השיטה שלו, אך כן חושף ששמו של המנצח וניצחונו אמורים להיות בדילוגי אותיות בתוך פסוק אחד בלבד.

ל-COL נודע כי טורנהיים ניסה לעלות בדעתו, כי ייתכן ומלחמה שתפרוץ, היא זו שתגרום למערכת הבחירות להידחות. בפועל, לאחר שהבחין בדיווחים על התפזרות הכנסת ואי-הקמתה של ממשלה חדשה - הוא הבין את התוצאות שעלו לו מקריאת הפרשה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.