מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשע״ט 06.06.2019

לא תעשה סלפי: כך נשמע הקמפיין המקורי למבצע שבועות

"לא תעשה סלפי, לא תשלח וואצפ... הילדים שלכם מכירים רק את הדברות האלה?", כך נפתח הקמפיין המקורי של צעירי אגודת חב"ד בערוצי הרדיו הכלליים, במטרה להזמין הורים לבוא עם ילדיהם לשמיעת עשרת הדברות בחג השבועות ● לסיפור המלא
לא תעשה סלפי: כך נשמע הקמפיין המקורי למבצע שבועות

שלמה מן

"לא תעשה סלפי, לא תשלח וואצפ... הילדים שלכם מכירים רק את הדברות האלה?", כך נפתח הקמפיין המקורי של צעירי אגודת חב"ד בערוצי הרדיו הכלליים, במטרה להזמין הורים לבוא עם ילדיהם לשמיעת עשרת הדברות בחג השבועות.

כך זה נשמע>>>

"מבצע שבועות", כבר כאן והשלוחים עושים הכל כדי לעודד הורים להביא את ילדיהם לשמיעת עשרת הדברות. את המבצע יזם בשעתו הרבי במטרה שכל ילד יהודי ישמע את עשרת הדברות בבית הכנסת.

לפני קרוב לארבעים שנה קרא הרבי "שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר, יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות, במקום קדוש, בציבור ובמעמד כמה עשיריות מישראל, בהקדמת ברכה לפני הקריאה ואחריה – הרי זה בדיוק כמעמד נתינת התורה בהר סיני".

במטרה להנגיש את החוויה, שלוחי הרבי עורכים תכנית מיוחדת תחת הכותרת "שבועות 10", שנועד להגביר את החשיפה לקריאה הקדושה, באמצעות הגרלות על פרסים יקרי ערך בין המשתתפים בכל רחבי הארץ.

שלוחי הרבי ישתמשו כמידי שנה בחומרי הסברה מרהיבים, מבית צעירי אגודת חב"ד, לכינוסי עשרת הדברות ומסיבות שבועות, טקסי מתן תורה לילדי מוסדות החינוך ושיעורים לליל שבועות.

וגם המבוגרים לא ישארו בצד. "אגף המבצעים", הפיק לקראת חג השבועות מארז מהודר, הכולל ספר תהילים מבואר, מלווה בפניני חסידות. הערכה ארוזה בשקית בת מעוצבת. לצד התהילים מוגשת אריזת מעוצבת עם קוביות שוקולד. המארז יחולק על ידי חסידי חב"ד במסגרת ביקורי בית, בבתי ידידים ומכרים.

"השנה ייעשה מאמץ מיוחד להביא כל ילד לשמיעת עשרת הדברות", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.