מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשע״ט 06.06.2019

ההיערכות בשיאה: קהילות אנ"ש מתלכדים לקראת ג' תמוז

פחות מחודש ימים להתוועדות הגדולה של חב"ד: מעל מאה נציגים מקהילות אנ"ש בארץ הקודש התאספו אמש באולם צבאות השם שבבית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד • קהל הנוכחים המגוון איחד את האנשים האכפתיים והפעילים בקהילות אנ"ש שאף יעבירו את הדברים החיוניים למעגלים נוספים בקהילות • בפני המשתתפים נפרסה תכנית הכנה רוחנית מסודרת בקשר ליום ההילולא העשרים וחמש של הרבי • בנוסף לתכנית ההכנה תקבל כל אחת מהקהילות החלטה מיוחדת שאף תוצג בהתוועדות הענק בכ"ח סיון בירושלים > סיקור מלא, תיעוד
ההיערכות בשיאה: קהילות אנ
צילומים: שימי קוטנר

שלמה מן, COL

שלושים יום לפני יום ההילולא ג' תמוז. מעל מאה נציגי קהילות אנ"ש מכל רחבי ארץ הקודש, השתתפו אמש - יום רביעי ב' סיון, באסיפה שהתקיימה באולם צבאות השם שבבית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד.

כחלק מהיערכות הגדולה בקשר לעשרים וחמש שנה לג' תמוז, נפרסה תכנית סדורה שפונה לקהילות אנ"ש, על מנת שכל אחד ואחת מחסידי הרבי יתכוננו באופן פנימי ליום ההילולא, ותורגש ההכנה בכל בית חסידי.

נציגי קהילות אנ"ש באה"ק, התכנסו בקשר לזה ודנו בתכנית ובדרכים לחבר את כל הקהילה לכל פרטי ההכנה על מנת לגרום נחת לרבי, כאשר השיא של ההכנה יהיה בהתוועדות הענק שתיערך בכ"ח סיון כהכנה ליום ההילולא, בה צפויים להשתתף חמשה עשר אלף חסידים ממשפחת אנ"ש חסידי חב"ד באה"ק - אנשים נשים וטף.

הרב נחום גולדשמיד, משלוחי הרבי בנתניה ומועד הפעולות והכינוס פרס את התכנית המסודרת בפני נציגי הקהילות במסגרתה יערכו הכנה אמיתית רוחנית לקראת ג' תמוז, אנשים נשים וטף.
"התכנית תאחד את הקהילה כולה סביב החלטה לחיזוק הקשר עם הרבי" אמר הרב גולדשמיד.

בכל שבוע יתמקדו בפעולה מרכזית אחת, כך יוסיפו בלימוד תורת הרבי בחברותות, בלימוד משפחתי, ובשיעורים קהילתיים גדולים.  בשבועות ההכנה תיערך התוועדות קהילתית שתתמקד בהכנה לג' תמוז.

במהלך ימי ההכנה, תחליט כל קהילה בפני עצמה על החלטה המתאימה לחיזוק ההתקשרות והיראת שמים, ושיאה של ההכנה תהיה בהתאספות כל משפחת חסידי הרבי בארה"ק, בהיכל ארנה בירושלים, שם יוצגו לפני כל הקהל, ההחלטות של קהילות אנ"ש - שיובאו במהלך הכינוס לאוהל הקדוש, עם כל שמות המשתתפים בהכנה.

בועידה נשאו דברים הרב יוסף יצחק בלינוב, רב מרכז העיר וקהילת חב"ד בבני ברק,
שעורר על החשיבות למעורבות קהילתית בכל הקשור לחיים חסידים וחיזוק ההתקשרות לרבי.

הרב מנחם מענדל גולוכבסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד ומרא-דאתרא דקהילת חב"ד ברחובות, שעמד על כך, שבימים אלו - שלושים יום לפני ג' תמוז - חייבים לעמוד בסימן תנועה בנפש להתעורר ולהתחזק בהתקשרות לרבי ולהביא לידי פועל את הוראותיו הקדושות.

הרב גלוכובסקי קרא לנציגי הקהילות לקחת חלק באווירה זו בקהילות ולנצל את הימים שנותרו עד לעצרת וההתוועדות הגדולה שנערכת ביום הבהיר כח סיון, להכין עצמנו להיות יחד עם הרבי ברגעי התעלות והתרוממות ולצפות לכך שבכל רגע תחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים, ללכד לזה את כל בני הבית בהחלטות טובות לקראת העצרת ולאחריה.

הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח, הציע שבנוסף להחלטות של כל קהילה במה להוסיף ולהתחזק לפי בחירתה, ניתנת האפשרות להירתם לחיזוק השלוחים בפעילות של מבצע תפילין ונש"ק ובאופן שתהיה הרחבה בפעילות בכמות ובאיכות בכל אתר ואתר.

המשתתפים הרבים העלו וחלקו הצעות שיאפשרו לקיים את ההכנה הקהילתית באופן המוצלח ביותר, ובצורה בה יצטרפו למעגל גדול של פעולות נרחבות לנחת רוחו של הרבי ולהכנה פנימית אמיתית ליום ההילולא ג' תמוז - 25 שנה.

כולם הסכימו שאי אפשר להמשיך בשגרת החיים בעת כזו, ויש לפעול להכין את עצמנו ואת כל סביבתנו בכדי שתיכף ומיד נקבל פני משיח צדקנו.

המשתתפים יצאו בהתלכדות ובתחושה מרוממת להמשך פעולה ועשייה עם קהילות אנ"ש ברחבי ארץ הקודש.

הפקה: צבעים הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.