מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשע״ט 06.06.2019

מה קרה השבוע בליובאוויטש? "אפעס פארבייסען" • טעימות

'מגזין שישי' ב-COL מגיש: 'אפעס פארבייסען' > החדשות והתמונות המעניינות שהיו בחב"ד, ולא עלו לכותרות • מי פגש את השגריר האמריקאי כשישב לכתוב פ"נ לרבי? ומי פגש את המתחזה של הנשיא האמריקאי ליד מגדלו במנהטן? היכן נצפה אברהם פריד מסתודד ועל איזה סקופ? מה עשה הזמר מוטי שטיינמץ בכפר חב"ד? מדוע התכנסו חברי-להקה חב"דית ולאיזה חגיגות? מה עשה הצלם החב"די כשגילה קבוצת ילדים סקרנים? ומהיכן חזרו יחצ"ן, איש תיירות וצלם שנפגשו במטוס? • קחו טעימות >>>
מה קרה השבוע בליובאוויטש?


מאת: מנדי זילברשטרום, COL

*

"רק תפילה אשא" > הזמר נמואל הרוש המריא לניו-יורק וכמובן נכנס לשאת תפילה בד' אמות של הרבי להצלחה בגו"ר. להפתעתו - האיש שהתיישב לידו לכתוב פ"נ, הוא לא אחר מאשר שגריר ארה"ב בישראל, מר דיוויד פרידמן, המקורב לחב"ד. הרוש הוציא את הסלולר ותיעד את המחזה.



"ותלמודו בידו" > גם הזמר יוני שלמה שהמריא השבוע לניו-יורק עם נמואל הרוש להופעה, ואף קפץ לבקר במנהטן, שם פגש למרגלות מגדלי-טראמפ את דיוקנו של הנשיא האמריקאי שהגיע ללחוץ את ידו האחת, כאשר ביד השניה הוא מחזיק ב'דבר מלכות'.  



מנציחים את הרגע > ומי שעשה את הטיסה הארוכה מעל האוקיינוס - אך לצד השני, הוא הזמר אברהם פריד שהגיע השבוע מניו-יורק במיוחד להופעה שלו בישראל, והוא נצפה מאחורי הקלעים יחד עם איש היח"צ והפרסום אליהו אליוביץ' מייסד 'רשת רוטרניק' של העיתונאים הישראלים - העומד בקשר עם שלוחי חב"ד רבים בתבל.



סוגרים פינות > ולאחר ההופעה, נצפו המפיק והמלחין בנצי שטיין לצדו של פריד, כשהם מסתודדים על דבר מה. ל'אעפס' נודע כי משהו מיוחד וגדול התבשל במוזיקה החסידית - ואכן התבשרנו על הסינגל החדש 'אבא'.



סינגל לשבועות > ואם במוסיקה עסקינן, אז רגע לפני תום ימי ספירת העומר וקבלת מתן תורה בחג השבועות - נצפה הזמר החסידי בעל הקול והרגש, מוטי שטיינמץ יחד עם הבמאי החב"די הצעיר שניאור אנטבי בכפר חב"ד, שהפיק לו את הקליפ החדש עם הסינגל 'יהא רעווא' שיצא לרגל החג. מומלץ להאזין!



'צמד רעים' > ישראל גוטסדינר ובני רוזנבאום, חוגגים 50 שנה של עבודה משותפת. ובמסגרת אירוע הזמר שיתקיים לציון חגיגות ה-50 - הם לא מוותרים על ניגוני חב"ד, שיהוו חלק ממנו. ל'אעפס' נודע כי לצורך כך, הם פנו אל ר' יהודה מעטוף, כדי שיאסוף את המקהלה שתלווה את החלק החב"די באירוע הזה. השבוע, התכנסו חברי המקהלה לחזרה משותפת יחד עם הצמד. תיעדנו.



מאחורי הקלעים > הצלם שניאור שיף יצא השבוע לתעד עוד חתן וכלה ברחובות אחת הערים החרדיות ולפתע הבחין כי מאחורי גבו משתכרת שורה של סקרנים העוקבים אחר מלאכתו בתשוקה. ל'אעפס' נודע כי שיף עצר לרגע את עבודתו ונתן תדריך קצר לקהל הצעיר.  



הכנות לשבועות > ומצלם אחד למשנהו: לקראת חג השבועות נצפה הצלם החב"די אליהו לוי, זה שמתעד במשך שנים רבות את האירועים והשמחות של משפחות אנ"ש בארה"ק עבור 'מרכז התקשורת החב"די', כשהוא מעמיס את מרכולתו בשפע חלבי ברשת 'אושר-עד' לכבוד סעודת החג.  



הפתעה חלבית לשבועות > במרכז המסחרי של העיר בית שמש פועלת מסעדה חלבית בשם 'משולשים' כאשר כשרותו של רב העיר בני-ברק הגאון הרב משה לנדא ע"ה התנוססה על הקיר. כעת, עם המעבר לכשרות של ממשיכי דרכו - רבני העיר בני-ברק החדשים, בנו וממלא מקומו הרב אייזיק לנדא והרב שבח-צבי רוזנבלאט שיחי', תושבי העיר ביתר-עלית הופתעו לגלות כי לקראת שבועות נפתחה בעירם מסעדת 'משולשים' בכשרות המהודרת. בתיאבון!   



הבייגל'ס מילק של אהר'לה > אם התמונה הזאת מוכרת לכם, סימן שביקרתם בחנות הבייגל'ס הידועה ברחוב קינגסטון ואף טעמתם את הקרם-צ'יז האמריקאי. לקראת חג החלב שיגר ידיד המערכת ל'אעפס' תמונה ובה נצפה הבעלים ר' אהר'לה שיינברגר כשהוא מעמיס מפנק את הלקוח הבא.



תרומה חוזרת לקהילה > ארגון 'מאור קידס' בניהולו של ר' חנוך חסקינד מקראון הייטס יצא בקמפיין שמחזיר למשפחה חב"דית שתזכה, את דמי החינוך למשך שנה שלמה בסך עשרות אלפי שקלים. השבוע הוא נצפה במשרדו, בזמן העלאת הקמפיין לרשת ומדיה. "שמים דגש על חשיבות ההשקעה בחינוך", הוא אמר ל'אעפס'.



תחגרו חגורות > ולסיום: יחצ"ן, איש תיירות וצלם נפגשו במטוס. זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אך עבור קובי סלע, אפרים קמיסר ויהודה גרוייבס - זה היה הסוף. לאחר 3 ימי צילום פרסומת עבור חברת נופש, הם נצפו על כיסאות המטוס מחויכים, בדרכם ארצה ממדינת גאורגיה.  



***

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.