מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ט 04.06.2019

המבצע הגדול לקראת ג' תמוז > ההחלטה האישית של כל חסיד

כל חסיד וכל תמים מחפש דרכים לחזק את ההתקשרות האישית אל הרבי, במיוחד בשלושים ימי ההכנה הרוחנית לקראת ג' תמוז • בספר 'היום יום' מביא הרבי: "השואל במה היא ההתקשרות שלו אלי .. ההתקשרות האמיתית היא ע"י לימוד התורה, כשהוא לומד המאמרי חסידות שלי .. הנה בזה היא ההתקשרות" • 'ועד הנחות בלה"ק' מכריז על מבצע מיוחד, במהלכו תינתן האפשרות לרכוש סט 20 ספרי המאמרים ה'תשי"א – ה'תשל"א, במחיר מסובסד • כל הפרטים
המבצע הגדול לקראת ג' תמוז > ההחלטה האישית של כל חסיד

בימים אלו, מתחילים בהיכלי הישיבות, בקהילות אנ"ש, במושבות השלוחים ברחבי תבל, את ההכנות הרוחניות המתאימות של כאו"א לקראת יום ההילולא הכ"ה של כ"ק אדמו"ר זי"ע, שבת קודש ג' תמוז ה'תשע"ט.

ידוע הפתגם שמביא הרבי בספרו 'היום יום' (כ"ד סיון): "השואל במה היא ההתקשרות שלו אלי, מאחר שאין אני מכירו פנים? ההתקשרות האמיתית היא על ידי לימוד התורה. כשהוא לומד המאמרי חסידות שלי, קורא את השיחות, ומתחבר עם ידידיי, אנ"ש ותלמידי התמימים יחיו בלימודם ובהתוועדותם, ומקיים בקשתי באמירת תהלים ובשמירת זמני הלימודים, הנה בזה היא ההתקשרות".

בעצת רבני אנ"ש ומשפיעי הישיבות, יושם דגש חזק על הלימוד והעיון במאמרי דא"ח שזכינו לשמוע מהרבי. החל מהמאמר הראשון ד"ה באתי לגני, בהתוועדות יו"ד שבט ה'תשי"א, ועד המאמר האחרון שזכינו לע"ע לקבל מיד קודשו, ד"ה ואתה תצוה ה'תשמ"א שי"ל מוגה בקונטרס פורים קטן ה'תשנ"ב.

*

א' מחשובי המשפיעים בישיבת תות"ל מסביר: במשך שנות נשיאותו של הרבי, זכינו לשמוע מפי קודשו 1564 מאמרי דא"ח! פעמים רבות מעורר המשפיע בהתוועדות, בבית הכנסת או בישיבה, שכל אחד צריך להיות בקי ב"אותיות הרב" אותיות מאמר דא"ח של הרבי, ונותן דוגמאות: "לא תהיה משכלה י"ב", או "מים רבים י"ז", "כי ישאלך בנך ל"ח", "באתי לגני", "ואתה תצוה", וכן הלאה.

האברך, השליח או הבחור חוזר הביתה, חדור כולו באווירה המרוממת של ההתוועדות, מחליט לפתוח ולראות על מה מדובר, אבל אין לו את הספרים האלו על המדף. איך יתחיל ללמוד את המאמר, איך ידע לשנן אותו בעל פה? איך ילך ברחוב ויהיו לו את אותיות הרב במוחו ובליבו?

ולא רק לימוד בהבנה והשגה כראוי בתורת הרבי, אלא גם מושגים מקיפים שאפשר לקבל רק כאשר יש בפועל ממש את הספר, הכולל את המאמרים של כל שנה ושנה. לדוגמא: שנת ה'תשכ"ה היא השנה בה אמר הרבי את מספר המאמרים הגדול ביותר בכל שנות הנשיאות, שישים ושבעה מאמרים! או שנת ה'תשל"א, אותה פתח הרבי עם 'המשך' אחד ארוך של תשעה מאמרים, שנסובו סביב ביאור אותם נושאים עמוקים בתורת החסידות.

*

בכדי לסייע להביא את ההתעוררות הזו למעשה בפועל, מכון ההוצאה לאור של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק', יוצא במבצע חד פעמי, במהלכו יוכל כל אחד לרכוש סט של 20 ספרי מאמרים, הכוללים מאמרי דא"ח של עשרים השנים הראשונות – ה'תשי"א-ה'תשל"א, במחיר של 100 דולר בלבד (360 ש"ח בארץ הקודש).

מתכונת המבצע תהיה דומה למכירות המסובסדות שהיו בשנים האחרונות באדיבות נגידי אנ"ש שיחיו (1) על שישים כרכים 'תורת מנחם-התוועדויות' ה'תש"י-ה'תש"ל (2) על ארבעים וחמשה כרכים 'תורת מנחם-התוועדויות' ה'תשמ"ב-ה'תשנ"ב.

במשך שלושים ימי ההכנה ליום ההילולא ג' תמוז, יוכל כאו"א מכל רחבי תבל להירשם ולהזמין את הסט במחיר המיוחד, באתר של המבצע – www.lahak.org/25years. בארץ הקודש ניתן להזמין את הסט גם דרך הטלפון של קה"ת בכפר חב"ד 03.9606.018.

ההדפסה של הספרים תחל מיד עם סיום המכירה המסובסדת, ובשלהי חודש אלול הבעל"ט תתקיים החלוקה במוקדים המרכזיים: במחסני ועד הנחות בלה"ק בקראון הייטס, ובחנות קה"ת בכפר חב"ד. כמו כן ישנה אפשרות להזמין משלוח עד לדלת הבית, בחמישים מדינות ארה"ב ובערי ויישובי ארץ הקודש. משלוחים מרוכזים ייצאו גם לאנגליה (לונדון, מנצ'סתר); לאוסטרליה (סידני, מלבורן); לפאריז, צרפת, ועוד.

קחו החלטה אישית לכבודו של הרבי – והזמינו עוד היום – www.lahak.org/25years

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.