מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשס״ה 24.05.2005

נציגות ארגון 'בת-מלך' ביקרו בסניף בני ברק

השבוע נערך סיור של נציגות ארגון "בת מלך" בסניף של הארגון הממוקם בביה"ס "עטרת - חיה" בבני ברק. הסניף נבחר בהגרלה שנערכה בכנס הארצי ומאז כ"ב שבט ציפו חניכות הסניף לביקור, שהתקיים בימים אלו. סניף "בת מלך" בבני ברק פעיל בצורה יוצאת מן הכלל ותלמידות ביה"ס מכל הכיתות שותפות ונהנות מן הפעילות הנפלאה. לרגל הביקור התכנסו תלמידות כיתות ד'-ח', המדריכות, המרכזת המסורה מירי לוריא, אחראית הפעילות החברתית בארגון בת מלך גב' מירי קעניג, מורות ביה"ס וכמובן צוות ההנהלה: המנהלת הגב' חיה לנדא, והגב' דבורה אופן שמשתפות פעולה באופן ראוי לציון עם פעילות הסניף ומסיעות לרכזת והמדריכות בכל המצטרך.
נציגות ארגון 'בת-מלך' ביקרו בסניף בני ברק
הבנות קיבלו את גב' מינדי שמערלינג יו"ר ארגון "בת מלך" ואת גב' דבורה לאה וולף אחראית הפעילות בהתרגשות ובשירה אדירה של ההמנון.

מנהלת ביה"ס גב' חיה לנדא פתחה בדברי ברכה לארגון בת מלך ולעומדות בראשו, היא ציינה את התמיכה שהביקור מהווה לתלמידות ביה"ס שנתון בקשיים מבית ומחוץ, "דוקא בימים אלו דרך המלך והמבצעים הם המסייעים לנו להתגבר על הקשיים ולצעוד בגאווה כבנות מלך ....", בסיום דבריה החלה התוכנית הנהדרת של הבנות שהכינו קטעי דרמה בנושא: "בת בדרך המלך", והקריאו בהתרגשות מכתב ברכה לארגון.

מנהלת ביה"ס העניקה ליו"ר ארגון בת מלך תעודת הוקרה על התרומה הנכבדה של הארגון לבנות ביה"ס ורכזת הסניף העניקה ליו"ר הארגון אלבום מרשים בשם כל החניכות והמדריכות ובו תמונות מהווי הפעילות בב"ב, ומכתבי תודה מרגשים של אמהות, מורות וחניכות בת מלך.

לפני פרידה קבלה כל בת שי – את סמל בת מלך שתוכל לענוד בגאווה מהיום ואילך, תלמידות ביה"ס הודו במילים נרגשות לארגון בת מלך העולמי ובקשו כי בשנים הבאות יזכו לביקור צוות הארגון.
בהמשך ערכו הנציגות בקור בכיתות א' – ד' והעניקו לכל התלמידות את הסמל, הנציגות סיימו את הביקור בהתפעלות מקיר בת מלך המושקע ומהשקעתם הרבה של המדריכות וצוות ביה"ס בהצלחת הפעילות.

מארגון בת מלך נמסר כי בימים אלו מתקיים "מבצע חת"ת " בכל הסניפים – תלמידות כיתות ח' עוברות בכל יום בכיתות הנמוכות ומלמדות את השיעור היומי בחת"ת , כמו"כ נמשכת תחרות כתיבה יוצרת – כתיבת יומן אישי בנושא: "אני בדרך המלך", התחרות תסתיים בי"ד סיון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.