מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תשע״ט 03.06.2019

יצאו לדרך ימי ההתרמה של כולל תורה. היעד: 3.7 מיליון דולר

כולל תורה. תורה, זה כולל הכול. "כולל תורה – המרכז" הוא לא רק הבסיס שמפעיל ומממן רשת של עשרות כוללים, שבהם יושבים אלפי סטודנטים ולומדים תורה, מדי יום ביומו, ומגלים מחדש את היהדות שלהם. "כולל תורה" הוא זה, אבל גם הרבה יותר מזה >> לפרטים מלאים ולתרומה מקוונת
יצאו לדרך ימי ההתרמה של כולל תורה. היעד: 3.7 מיליון דולר
"כולל תורה – המרכז" הוא לא רק הבסיס שמפעיל ומממן רשת של עשרות כוללים, שבהם יושבים אלפי סטודנטים ולומדים תורה, מדי יום ביומו, ומגלים מחדש את היהדות שלהם. "כולל תורה" הוא זה, אבל גם הרבה יותר מזה.

השליחות שלנו היא לתת ליהודים בכל אירופה את המתנה היקרה מכל: תורה לחיים. מבחינתנו, זה אומר לא רק ללמד, אלא גם לתת את האפשרות לשבת ולהשקיע בלימוד תורה, בטיפוח הזהות היהודית ובחיבור לערכים החינוכיים שלנו. הם לומדים, ואנחנו מספקים להם את כל מעטפת התמיכה והליווי מסביב, מחומר הלימודים והמורים ועד למלגות קיום והצטיינות.

"כולל תורה" זו מעצמה של אידישקייט, של לימוד וחינוך יהודי. בסניפי ה'כולל' ברחבי אירופה יושבים אלפי סטודנטים ולומדים את כל מקצועות התורה, מאלף ועד תיו. אנחנו דואגים לספק את חומרי הלימוד ולפתח את תכנית הלימודים, מעניקים מלגות לחינוך יהודי, מקיימים סמינרים וימי עיון ביהדות וחסידות, שולחים משלחות סטודנטים מצטיינים למסעות זהות בישראל ולמסע חסידי לרבי, וגם מחלקים מענקי חינוך וסלי מזון כתמיכה למשפחות המשתתפות במגוון התכניות שלנו. כך אנחנו נותנים לתלמידים ולתלמידות ידע יהודי, אבל גם את הכלים להפוך את הידע לחיים יהודיים ממשיים.

לתרומה מקוונת לחץ כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.