מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ט 29.05.2019

בשנה ה-9 ברציפות: מי יזכה השנה בהגרלת ס"ת של יד לאחים?

שני חסידי חב"ד כבר זכו בעבר: התעניינות שיא בהגרלה הנדירה על ספר תורה שעליה הכריז יד לאחים, כאשר לקראת ההגרלה הקרבה ובאה, מציפים המוני פונים את מוקד יד לאחים בבקשה להצטרף להגרלה שהכנסותיה קודש לפעילות הארגון • כל הפרטים
בשנה ה-9 ברציפות: מי יזכה השנה בהגרלת ס
הזוכה משנה הקודמת, עם הספר תורה לצד רכב התהלוכה המפואר; צילום: יד לאחים
התעניינות שיא בהגרלה הנדירה על ספר תורה שעליה הכריז יד לאחים, כאשר לקראת ההגרלה הקרבה ובאה, מציפים המוני פונים את מוקד יד לאחים בבקשה להצטרף להגרלה שהכנסותיה קודש לפעילות הארגון.

יצוין כי הרבי תרם מס' פעמים בעצמו ליד לאחים והפעילות הייתה בברכת הרבי. בהגרלות בשנים קודמות זכו כבר שתי משפחות אנ"ש בספר התורה: משפחת קובלסקי מצפת ומשפחת צירקוס מקרית מלאכי.

משפחת שדה משכונת הדר גנים בפתח תקווה שזכתה בספר התורה בשנה שעברה, שחזרה השבוע את הרגעים הדרמטיים בהם הגיע הטלפון מיד לאחים על זכייתם בהגרלה. "במשך שעה ארוכה מיאנו להאמין. זה היה נשמע לנו מדי טוב. אחרי ששכנעו אותנו שמדובר בזכייה אמתית בספר תורה, לא ידענו את נפשנו מרוב התרגשות.

"חובה עלינו להדגיש כי יד לאחים עמד מאחורי דבריו עד לפרט האחרון. יד לאחים העביר לידינו ספר תורה שאנו בחרנו, נרתיק מהודר לספר התורה, מודעות רחוב ופרסום בעיתונות על הכנסת ספר התורה לבית הכנסת שלנו, תהלוכת ענק עם לפידים שנערכה ברוב עם בליווי רכב מיוחד ומפואר ועוד... והכי חשוב: ספר התורה הוא לעילוי נשמת יקירינו".

ממוקד ההגרלה נמסר לא לחכות לשעות הלחץ של היום האחרון.

ההגרלה תתקיים אי"ה ביום חמישי ג' סיון תשע"ט - לקראת חג מתן תורה. לכניסה להגרלה, חייגו בכל שעה למוקד יד לאחים: 1800-620-640.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.