מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ט 28.05.2019

כמה חב"דניקים יש בעולם?! • מחפשים אותנו > טור דעה

כמה פעמים שאלת את עצמך, כמה חב"דניקים יש? • בעצם, מה ההגדרה? מיהו חב"דניק? - ישנן הגדרות רבות, ואחת שעולה על כולנה - לחב"דניק אכפת! • אנחנו לא היחידים שיודעים את זה, ואלו שנלחמים נגד בית חב"ד במירון יושבים ברגע זה מול המחשב ובודקים אותנו! • טור דעה מיוחד
כמה חב טור דעה" title="כמה חב"דניקים יש בעולם?! • מחפשים אותנו > טור דעה" />
כמה פעמים שאלתם את עצמכם כמה חב"דניקים יש בעולם? כנראה שלא מעט...

אולי התשובה לשאלה מתחילה בתשובה לשאלה נוספת - מיהו חב"דניק? זה שמקפיד על שיעורי חת"ת ורמב"ם? זו שמחלקת נש"ק במקום העבודה? אולי אמת המידה היא מקומות לימוד הילדים, או דווקא הלבושים החב"דיים הנראים למרחוק?

כנראה שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזו, אבל אבן בוחן בולטת במיוחד היא האכפתיות. לחב"דניק אכפת. חשוב לו מכלל חב"ד, נוגע לו מוסד השליחות ומעניינת אותו ההצלחה של כל בית חב"ד. כאלו אנחנו.

" . . רבי שמעון בשעת הדחק" ---

לכן כל כך חשוב שכל חב"דניק וחב"דניקית ידעו: במירון מתחוללת בתקופה האחרונה מלחמה נגד חב"ד!

גורמים ביישוב תבעו את הרב יוסי הלפרין השליח של הרבי לבית משפט, ורוצים לקחת לחב"ד את השטח שאושר לה לבניית בית חב"ד בדוגמת 770.

לאחר שנים ארוכות של השקעה, הוצאה כספית אדירה על התכניות לפי כל חוק וכלל, והבאת הנושא בפני ועד מירון שבחר לאשר את התכנית ולהקצות את השטח הנדרש - מנסים גורמים מסויימים מתוך היישוב להחזיר את הגלגל אחורה ולשנות בבתי המשפט את הקצאת השטח.

אין חב"דניק שעלה למירון ולא נתקל בפעילות הענפה. לאורך השנה ב'היכל חב"ד' שבציון הרשב"י (לאיזו עוד חסידות יש היכל משלה בציון?... ואיפה תמצאו סידורי תהילת ה' וחוברות 'דבר מלכות'?...) עם העולים למירון מכל גווני האוכלוסיה, ועד לנקודת השיא ביום ל"ג בעומר עם מאות אלפי העולים להר בדרכים השונות לסוגיהן.

כעת, על כתפי השליח נפל עול חדש. לצד המאמצים לגייס תרומות לפעילות השוטפת, ישנו צורך גם במימון המאבק המשפטי כדי לשמר את השטח שכבר התקבל ולהגשים את החלום לייסוד בית בדוגמת 770 לשם ולתפארת ליובאוויטש - במירון.

לשם כך נפתחה התרמה בשיטת 'מימון המונים', וקוראים לכל חסיד לקחת חלק ולסייע לניצחון המלא שיבוא במהרה בעזרת ה'.

הם עוקבים אחרינו!

אותם אינטרסנטים שנלחמים נגד פעילות חב"ד, אינם שוקטים על השמרים. הם מסבירים לכל מי שרק מוכן לשמוע ש"לחב"ד הארצית לא אכפת מהבניין במירון". הם מנסים להשתמש בטיעון השקרי הזה כדי לגרום לבעלי השפעה ביישוב להפוך את ההחלטה ולבטל את מתן השטח לחב"ד.

ההתרמה כעת היא מבחן. הם יושבים ובודקים, מרעננים את האתר ובוחנים: כמה חסידי חב"ד תרמו? עד כמה אכפת לחב"דניקים? "חב"ד איתם?".

והתשובה שלנו, של כל חסיד חב"ד, היא בהתגייסות ותרומה. כמובן שעדיף לתת ברוחב יד, אבל חשוב לדעת שגם עצם השותפות, ולא משנה הסכום, משפיעה ומשמעותית!

הם אומרים "פן ירבה",
אנחנו נאמר "כן ירבה".

הם אומרים: "כאשר יְענו אותו"
אנחנו נאמר: "חסידי חב"ד יַענו באתר!".

כל תרומה בכל סדר גודל נחוצה ומשפיעה על המערכה!

כנסו עכשיו:
לתרומה:
לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.