מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ט 28.05.2019

מבצע "מתאים לי להיות חסיד" בת"ת חב"ד גילה

בתלמוד תורה חב"ד גילה לא נחים לרגע וממשיכים ליזום ולקיים פעולות רבות ומגוונות, על מנת לחזק ולהטמיע את החינוך החסידי, מתוך חוויה והנאה של לימוד תורה. לשם כך נולד מבצע "אני חסיד" ● מתאים לי להיות חסיד
מבצע

הרב בועז אהרון מנהל הת"ת, מעודד ולהוביל למצוינות תורנית חסידית בד בבד עם מצוינות מקצועית. לשם כך ובחשיבה משותפת עם צוות הניהול נולד מבצע "אני חסיד". שעל הפקתו הופקדה במקצועיות רבה, בחן ובצניעות הגב' שטרני קנטרוביץ שמלווה את המבצע מתחילתו, בחלק החשיבתי, ועד לביצועו המושלם.

החלק הנוסף והעיקרי של המבצע "אני חסיד" בתלמוד תורה חב"ד גילה- ירושלים יצא לדרך וכבר רואים תלמידים בכל מקום וזמן לומדים, משננים, עונים על חידות וצוברים קלפים ומדבקות.

בשלב זה של המבצע קיבל כל תלמיד חוברת לימוד מושקעת ביותר, ובה לימוד יומי לכל יום למשך 21 הימים הבאים.

בלימוד היומי ישנו סיפור בהמשכים על משפחה המתכוננת לטיסה בעולם ההנהגות החסידיות ומסיירת "במחלקות חסידיות". במהלך הטיסה מסיירים התלמידים במחלקת היום יום החסידי, מחלקת אהבת ישראל, מחלקת השמחה ועוד, כאשר זוכרים לאורך כל הסיור ש...
"להיות חסיד- הכי בבית, בעולם".

בלימוד היומי, מתקשר, סיפור הפתיחה- בהמשכים, להנהגה יומית, המובילה לחלק ההלכתי וממנו לחלק ההנהגתי ע"פ מנהג חב"ד, ולסיום, סיפור יומי הקשור להנהגה זו מרבותינו נשיאנו .
את החלק היומי חותמת מדבקה, עם תמונה הממחישה את ההנהגה הנלמדת באותו יום. יש לציין שבמדבקות משתתפים ומצולמים כל ילדי הת"ת בפעולות שונות של הנהגה יומית.

ההתלהבות הרבה האופפת את התלמידים לצבור קלפים ומדבקות עם תמונותיהם סוחפת אחריה את כל התלמידים, ההורים וצוות ההוראה.

כל שלושה ימים מתפרסם סרטון (גם בו משחקים תלמידי הת"ת) ובו חידה על החומר הנלמד והעונים נכונה זוכים בקלפים, וצוברים נקודות לקראת חלוקת פרסים ענקית וייחודית.

תגובות חמות ונלהבות מגיעות מההורים המאושרים אשר לא חוסכים דברי שבח על ההפקה היוקרתית ועל השקעת המוסד וצוותו בילדיהם והכל כדי שיהיו חסידים יראי שמיים ולמדנים מתוך חוויה של שמחה וכיף לנחת רוחו של הרבי נשיא הדור ולזירוז הגאולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.