מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ט 27.05.2019

בעזרת התמימים מלוד וכפר חב"ד: הצלחה לתהלוכה ביישוב אדם

על אף החום הקיצוני והשרב הכבד, ילדי אדם באו בהמוניהם לתהלוכת ל"ג בעומר בישוב אדם שבבנימין בראשות שליח הרבי ליישוב הרב שמואל מעטוף ובסיוע הת' צמח גולדברג, בעזרתם הנרחבת של התמימים מישיבות תות"ל לוד וכפר חב"ד ● תהלוכה ביישוב אדם
בעזרת התמימים מלוד וכפר חב

על אף החום הקיצוני והשרב הכבד, ילדי אדם באו בהמוניהם לתהלוכת ל"ג בעומר בישוב אדם שבבנימין בראשות שליח הרבי ליישוב הרב שמואל מעטוף ובסיוע הת' צמח גאלדבערג, בעזרתם הנרחבת של התמימים מישיבות תות"ל לוד וכפ"ח שעשו לילות כימים למען הצלחת התהלוכה.

כ600 הורים וילדים ממגזרים שונים, צעדו בתהלוכת האחדות לכבוד רבי שמעון בר יוחאי עפ"י הוראתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר, מתוך שטורעם גדול ורעש דקדושה.

את התהלוכה הובילה להקת מתופפים מילדי אנ"ש בישוב, בניצוחו של ר' יוסי כהן, וליצנים שרקדו ושימחו את הצועדים לקול מנגינות ל"ג בעומר.

התהלוכה הגיעה למגרש הספורט, שם השתתפו כולם בכינוס ענק ומרשים בהנחיית התמימים יוסי נפתלין וזאבי גרינוואלד, בו נהנו הילדים מהצגה מושקעת עם הומור ומתח שהדגיש את מהותו של ל"ג בעומר, יום שמחתו של רשב"י ואהבת ישראל ובקרקס אווירי מרהיב במיוחד. את שנים עשר הפסוקים הובילו ילדי 'מועדון המעשים הטובים'. במהלך הכינוס.

בסיום הערב נערכו הגרלות על פרסים יוקרתיים בשווי אלפי שקלים ובשלושה כרטיסי טיסה בשמי הארץ.

התהלוכה, שהגיעה בעקבות פרסום מקדים שהקיף את כל הישוב, עוררה הדים חיוביים בקרב התושבים מכל המגזרים. התגובות הנלהבות שהושמעו ברחוב ואף ברשתות החברתיות בישוב, בהחלט הוכיחו שהיה 'רעש טוב' שגרם לקידוש ה' גדול וכבוד לרבי.
תודה גדולה לכל העוסקים במלאכת הקודש – ר' מנחם אופן, התורמים מקהילות חב"ד שונות ותלמידי התמימים מישי"ק לוד ויש"ג כפ"ח. תודה מיוחדת לתמימים מרדכי ברנע ושמוליק גרוזמאן שיחיו על כל פועלם ובוודאי גרמו נחת רוח רב לרבי ולרשב"י.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.