מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ט 27.05.2019

הטבות חידושים והפתעות: 'ברגע אחד' > כנס נשי חב"ד הארצי

נפתח הרישום לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד, בסימן "ברגע אחד – ומיד הם נגאלים" ● הכנס ייערך בעז"ה ביום שני י"ב בתמוז ה'תשע"ט, בהיכל מנורה – מבטחים בת"א ● השנה, בכדי להרחיב את מעגל המשתתפות לנחת רוח הרבי, יצאה הנהלת הארגון בשורה של יוזמות חדשניות: מחירים מתחשבים, הטבות מפתיעות וקופון מיוחד לנציגות ● נוסף על כל אלה, לצד הכנס תתקיים המכירה הסינית המשודרגת של נשי ובנות חב"ד, מכירה יוקרתית שטרם נראתה כמוה בקהילת חב"ד ● ההצטרפות לאחת מחבילות המכירה הסינית, מזכה אוטומטית בכרטיס כניסה לכנס הארצי, ללא הגרלה! ● לפרטים מלאים ולהרשמה
הטבות חידושים והפתעות: 'ברגע אחד' > כנס נשי חב
(צילום ארכיון: COL)

נפתח הרישום לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד, בסימן "ברגע אחד – ומיד הם נגאלים". הכנס ייערך בעז"ה ביום שני י"ב בתמוז ה'תשע"ט, בהיכל מנורה – מבטחים בת"א. השנה, בכדי להרחיב את מעגל המשתתפות לנחת רוח הרבי, יצאה הנהלת הארגון בשורה של יוזמות חדשניות: מחירים מתחשבים, הטבות מפתיעות וקופון מיוחד לנציגות. נוסף על כל אלה, לצד הכנס תתקיים המכירה הסינית המשודרגת של נשי ובנות חב"ד, מכירה יוקרתית שטרם נראתה כמוה בקהילת חב"ד. ההצטרפות לאחת מחבילות המכירה הסינית, מזכה אוטומטית בכרטיס כניסה לכנס הארצי, ללא הגרלה!

"הכנס הוא לא אירוע של יום אחד, הוא מביא לפעולות נמשכות, ולעיתים השפעתו משנה בתים שלמים, לדורי דורות. לא לחינם הרבי כל כך ייקר ועודד את ההשתתפות בכנס הארצי" אומרת הגב' מלכי טברדוביץ, יו"ר הארגון. "המטרה היא לעודד כל אחת מנשי חב"ד, להביא לכנס קהל חדש, מקורבות שעוד לא טעמו את טעם הכנס". לשם כך, הוזלו מחירי הכרטיסים, וכל הרוכשת כרטיס רגיל זכאית להטבה משמעותית בקניית כרטיסים נוספים למקורבות חדשות. נציגות נשי ובנות חב"ד ברחבי הארץ, זכאיות להטבה מוגדלת, ויכולות לרכוש עד עשרה כרטיסים מוזלים למקורבות חדשות!

להטבה עבור צירוף מקורבות חדשות זכאיות לא רק נשים שרכשו כרטיס לכנס, אלא גם אלה שקיבלו את הכרטיס בחינם, ברכישת חבילת הצטרפות למכירה הסינית. מאות נשים ובנות כבר רכשו חבילה, וזכו לקבל במתנה כרטיס כניסה לכנס השנתי. חבילות ההצטרפות למכירה הסינית מגוונות ומפתיעות, ומזכות את הרוכשות לא רק בכרטיס לכנס חינם, אלא גם במתנות נדירות ללא הגרלה, ואף בכניסה להגרלות על כרטיס טיסה זוגי לרבי, ופריטי קודש ייחודיים (בהתאם למסלול החבילה).

המכירה הסינית היא לא רק מקור לזכיות, אלא גם לאינסוף זכויות... ההכנסות קודש לטובת הפעילות הענפה של ארגון נשי ובנות חב"ד, הארגון אותו ייסד הרבי בשנת נשיאותו הראשונה.
מכירת הכרטיסים בימים אלה מתבצעת בתעריף 'מכירה מוקדמת'. ביום שני, כ"א בסיון (24 ביוני) תחול התייקרות בכל התעריפים. היכנסי כעת ל - https://tickchak.co.il/5244
"ברגע אחד" - זה הזמן להזדרז וליהנות מכל ההטבות והחידושים – במחיר המוזל!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.