מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ט 27.05.2019

לרגל 20 שנה לבית חב"ד מטה בנימין: 20 תהלוכות ביישובים

בל"ג בעומר התקיימו עשרים תהלוכות לרגל עשרים שנה לבית חב"ד מטה בנימין • התהלוכות היו מאוד מרשימות, ברוב תהלוכה השתתפו מאות ילדים שהלכו ברחובות היישוב עם שלטים, שירים וריקודים לכבוד רבי שמעון בר יוחאי • לכתבה המלאה
לרגל 20 שנה לבית חב
בל"ג בעומר התקיימו עשרים תהלוכות לרגל עשרים שנה לבית חב"ד מטה בנימין. התהלוכות התקיימו בישובים: עלי, שילה, שבות רחל, מעלה לבונה, אחיה, עמיחי, עדי עד, קידה, אש קודש, גבעת הראל, גבעת הראה, כוכב השחר, רימונים, מעלה מכמש, מצפה דני, ענתות, פסגות, מגרון, עפרה וגבעת אסף.

התהלוכות היו מאוד מרשימות, ברוב תהלוכה השתתפו מאות ילדים שהלכו ברחובות היישוב עם שלטים, שירים וריקודים לכבוד רבי שמעון בר יוחאי. כל התהלוכות הסתיימו בכינוסים שכללו הגרלות עם פרסים יקרי ערך, הופעות והצגות של אמנים שונים.

להלן סיפור מעניין מאחד מהמקורבים של בית חב"ד מהיישוב ענתות: 'לפני שנה קרה לנו האסון הנורא בו נהרגו 10 נערים בנחל צפית, הבן שלי היה איתם בטיול. באותו זמן של האסון קניתי צעצועים לכבוד ל"ג בעומר וכל צעצוע שאני מכניס לרכב אני צועק "לכבוד רבי שמעון", אף פעם לא עשיתי את זה ולא הבנתי מה קרה. בדיעבד מסתבר שבאותם רגעים ממש כשאני צועק "לכבוד רבי שמעון" הבן שלי נסחף בשיטפון, הצליח בדרך לא דרך להיאחז בקיר חלקלק, מימינו ומשמאלו נפלו חברים אל מותם והוא הרגיש ששתי ידיים ענקיות אוחזות בו ולא נותנות לו ליפול לשיטפון והוא אכן ניצל. בזכות רבי שמעון'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.