מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ט 26.05.2019

לא התרגשו מהחום: מאות צעדו ב'כוכב יעקב' לכבוד רשב"י

חרף השרב הכבד שהורגש בעוז, מאות רבות מילדי 'כוכב יעקב' והוריהם השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר ססגונית ומושקעת שאורגנה על ידי מנהל בית חב"ד בישוב הרב יוסף יצחק מינסקי ● כשהם נושאים שלטים בעלי מסרים יהודים ומאובטחים בכוחות המשטרה, צעדו מאות הילדים בעורק התחבורה הראשי של היישוב לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ● באולם הספורט התקיימה מתכנית מרתקת עם מופע קסמים והצגה על חייו של רשב"י ● לסיפור המלא
לא התרגשו מהחום: מאות צעדו ב'כוכב יעקב' לכבוד רשב

שלמה מן, COL

חרף השרב הכבד שהורגש בעוז, מאות רבות מילדי הישוב 'כוכב יעקב' והוריהם השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר ססגונית ומושקעת לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. שתיה קרה בשפע חולקה לילדים בעת ההתאספות ובעת הצעידה.

הילדים צעדו מבית חב"ד עם שלטי יהדות ואהבת ישראל, בובות ענק שמחו את הילדים במהלך הצעידה. המשטרה וכוחות צה"ל שאיבטחו את האירוע סגרו את עורק התחבורה הראשי של היישוב לכבוד התהלוכה ולרווחת הצועדים.

בסיום התהלוכה התקבצו המשתתפים באולם הספורט היישובי ושם נהנו מתכנית מרתקת של מופע קסמים ענק בשילוב הילדים. הצגה על חייו של ר' שמעון הוצגה לילדים ע"י הת' מישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד.

מחזה מרגש היה לראות את פירגון הילדים בעת שילד שרק בחודש האחרון עלה ארצה מארה"ב זכה בפרס הגדול אופני הרים משוכללות. עשרות ילדים נוספים זכו בפרסים מכובדים וכל משתתף קיבל את הכרך החדש "התורה שלי" שיצא לקראת ל"ג בעומר.

את התהלוכה והאירוע אירגן הרב יוסף יצחק מינסקי מנהל בית חב"ד ביישוב ובנו הת' יחיאל מינסקי בשיתוף קהל אנ"ש כוכב יעקב וצוות הבחורים מישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.