מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״ט 20.05.2019

מסע התמימים מביתר עילית לצפת ומירון ● תיעוד מלא

בארגון 'התלמידים השלוחים' ובסיוע הנהלת הישיבה והמשפיעים, נסעה בליל שישי האחרון קבוצת תמימים מישיבת 'תומכי תמימים' בביתר עילית, לטיול מיוחד שכלל תפילה על ציון אחיו של הרבי בצפת ובציון רבי שמעון בר יוחאי במירון ● התוועדות סוחפת התקיימה במירון עם משפיעי הישיבה והשליח בישוב הרב הלפרין ● לסיפור המלא, גלריית תמונות
מסע התמימים מביתר עילית לצפת ומירון ● תיעוד מלא

שלמה מן, COL

בליל שישי האחרון, אור לי"ב אייר, יצאו תלמידי התמימים מישיבת תות"ל ביתר עילית שהשתתפו במבצע "עמדו הכן כולכם" (שנערך על ידי התלמידים השלוחים במהלך זמן החורף כהכנה לי' שבט ולי"א ניסן) - לטיול סיכום מיוחד יחד עם השלוחים וחלק מצוות ההנהלה.

המסע נפתח בעיר הקודש צפת, בתפילה על ציון קברו של הוו"ח הר' ישראל אריה לייב, אחיו של הרבי - בשייכות עם יום היארצייט שלו שחל למחרת בשבת י"ג אייר. לאחר אמירת התהילים וקריאת אותיות השם כנהוג, המשיכו התמימים לישוב מירון, שם התפללו תפילת ערבית על ציון התנא רבי שמעון בר יוחאי.

הערב נחתם בפארבריינגען מיוחד שנערך בבית השליח בישוב הרב יוסי הלפרין, שפתח את ביתו לרווחה ועצר באמצע ההכנות למבצע ל"ג בעומר האדיר עליו הוא עמל בימים אלה על מנת להתוועד עם התמימים.

הרב הלפרין שפע סיפורים מענייני השליחות ומדברי המשלח וריתק את התמימים שעות ארוכות. יחד עמו התוועדו המנהל רוחני בישיבה הרב יחיאל קוצר והרב מענדל רייטשיק, משפיע בשיעור א', אשר הוסיפו ודיברו על עניינו של י"ג אייר הן בהתקשרות לרבי והן בחשיבות אשר מייחס הרבי לנסיעה על ציון קברו. בעיקר הודגש העניין אשר גם היה להחלטת ההתוועדות למסור את יום ל"ג בעומר כמתנה לרבי ביציאה לתהלוכות באופן של "ונכבשה הארץ".



שפע גשמי ורוחני רב הושקע במהלך המסע, והושם דגש מיוחד על ניצול זמן הנסיעה. כך לדוגמה במהלך הנסיעה באוטובוס הוקרן וידאו מפאראד ל"ג בעומר התשמ"ז במעמד הרבי, וכן התקיים שיעור מיוחד בליקוטי שיחות אשר נמסר בצורה חוויתית ומרתקת מפי הרב קוצר.

במהלך הנסיעה גם חולק הקובץ "ותעשינה כל" שכלל בתוכו את סיפור חייו של הריא"ל ע"ה לצד השיעורים היומיים וכן פרקי תהילים ומשניות לאמירה על ציון ריא"ל.
 
את המסע אירגנו 'התלמידים השלוחים' בישיבה - הת' חאטשע גולדברגר, הת' מענדי רודרמן, הת' ישראל אריה לייב קעניג, הת' שניאור קוביטשעק והת' מוישי אלפנביין, אשר תכננו את הטיול על הצד הטוב ביותר כך שלא יחסר דבר הן בשפע הגשמי והן בשפע הרוחני.

הנסיעה התקיימה הודות למספר נדיבים שתרמו בחפץ לב, בסיוע חברי הנהלת הישיבה ובראשם ראש הישיבה הרב מרדכי מישלובין, המנהל רוחני הרב יחיאל קוצר והמשפיעים, הרב מענדל הלוי רייטשיק ומנהל המטבח המסור ר' שלוימי מייטס.

ההתוועדות והמסע הוקדשו לעילוי נשמת הרב יוסף ישראל בן הרב ברוך יהודה בלוי ע"ה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.