מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ט 19.05.2019

ביטחון ב'זיהוי פנים': 100 מוסדות חב"ד יקבלו מערכת אבטחה

'ונשמרתם': חברת GateGuard תרמה מערכות אינטרקום מתקדמות עם מסך מגע וזיהוי פנים ל-100 בתי חב"ד ומוסדות חינוך חב"דיים בארה"ב בעקבות מתקפת הטרור על בית חב"ד בפוואי ותעניק הנחות נוספות לבתי חב"ד שיתמגנו • התורם, שהיה משתתף בשיעורי חב"ד במקום לימודיו, הודיע: 'נשקול לתרום עוד מערכות אבטחה ונדאג לשיתוף פעולה של חב"ד עם גורמי אבטחה' • כל הפרטים
ביטחון ב'זיהוי פנים': 100 מוסדות חב

מאת: כתב COL

*

מערכות בתחום האבטחה הדיגיטלית נתרמו לאחרונה ל-100 מרכזי חב"ד, בתי כנסת ומוסדות יהודיים ברחבי ארה"ב והעולם, בעקבות מתקפת הירי על בית כנסת חב"ד פוואי בקליפורניה.

הפיגוע ביום האחרון של חג הפסח הוביל להריגתה של חברת הקהילה לורי קיי ולפציעתם של שלושה אחרים, בהם שליח הרבי הרב ישראל גולדשטיין, אירוע שהוביל בתי כנסת רבים להקדיש תשומת לב רבה יותר לנוהלי הביטחון שלהם.

"אחרי פאוואי הזמנו בלש מהמשטרה המקומית שהוא איש הקשר לפעולות נגד הטרור, וראש הביטחון באוניברסיטה, כדי להיפגש איתנו ולדון בפרוטוקול האבטחה שלנו", אומר הרב פרץ צ'ין, מנהל חב"ד באוניברסיטת ברנדייס במסצ'וסטס.

הוא אמר בראיון ל-JNS כי אחד החששות הראשונים שהיו להם, הוא מדיניות הדלת הפתוחה שלהם, האופיינית לרוב בתי חב"ד ובבתי הכנסת הרבים.

פיתרון לבעיה זו ניתנה על ידי בוגר ברנדייס, ארי תמאן, שייסד את GateGuard, קופסת פוליקרבונט ופלדת פלדה מוצקה שמנהלת את דלת הכניסה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ' עם יכולת זיהוי פנים.

תמאן היה משתתף באופן קבוע בשיעורי בית חב"ד במהלך לימודיו בברנדייס, ומאז עשה לעצמו שם של קומיקאי, מתנדב ויזם. בעקבות פאוואי, תרמן תרם את מערכות GateGuard ל-100 בנייני חב"ד.

"זה לא מספיק לפעמים שיש רק שומר אחד בכניסה למקום בו ישנם מלא אנשים. התרומה שלנו היא רק התחלה - תהיה תמונה ברורה של אדם אשר עושה ביקורים חוזרים ומנסה להיכנס למקום".

תמאן אמר כי על פי העניין, הוא ישקול גם להזמין יותר מערכות ולתרום אותם בהנחה גדולה או לסייע בארגון של חסויות משותפות למערכות אבטחה במרכזי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.