מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תשע״ט 13.05.2019

ללא הפסקה: בצעירי חב"ד עמלים במרץ לקראת התהלוכות

מחזמר חוויתי ילווה את התהלוכות, ספר מושקע, ספרונים איכותיים, אביזרי פרסום מקדימים, שתייה מסובסדת ושירות גרפיקה אישי - זה חלק משלל ההפקות מבית צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש שיפארו את תהלוכות ל"ג בעומר בארץ הקודש, בהם צפויים להשתתף מאות אלפי ילדים • • סקירה על קצה המזלג • לסיפור המלא
ללא הפסקה: בצעירי חב
בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש אין רגע דל. פחות משבועיים לפני תהלוכות ל"ג בעומר, בהם צפויים להשתתף מאות אלפי ילדים, ובכל יום מתבשרים השלוחים על יוזמה חדשה שתפאר את התהלוכות.

אגפי צעירי חב"ד, עמלים מסביב לשעון, כמיטב המסורת בעשרות השנים האחרונות, בכדי לתת לשלוחי הרבי את מגוון הכלים לקיום התהלוכות.

בשורות הבאות נסקור, על קצה המזלג, מקצת מהעדכונים בצעירי חב"ד, לקראת תהלוכות ל"ג בעומר, אותם יזם והגה הרבי. כזכור, לאורך השנים הרבי עודד והדריך את צעירי אגודת חב"ד בהוראות מפורטות ובמיוחד להדגיש את ספרי הקודש בהפרסומים, הפיקו בצעירי חב"ד גם השנה אמצעים נוספים להעשרת התהלוכות ל"ג בעומר.

'חאפלג' - זהו מחזמר משעשע לל"ג בעומר, אותו יציגו מאות שלוחי הרבי בארץ, למאות אלפי הילדים. מאחורי המחזמר, המשלב בתוכו מסרים חסידיים ייחודיים, עמל צוות שחשב על כל פרט.

פרסום מקדים. כדי שיגיע רבע מיליון ילדים לתהלוכות ל"ג בעומר, צריכים פרסום מקדים. בצעירי חב"ד מספקים לשלוחים מגוון אמצעי פרסום, חדשניים ומקוריים, החל מדגלים וכלה בפלאיירים נוצצים, הקוראים לילדים ולהוריהם לבוא לתהלוכות.

גרפיקה אישית. ובתוך כך, ב'בנק הפרסומים' בצעירי חב"ד מציעים לשלוחים שירות עיצוב מודעות ייעודי.

שתיה מסובסדת. בסיוע 'ועד האברכים', יתקיים גם השנה מבצע ההתרמה 'ח"י לתהלוכות', במסגרתו תורמים אנ"ש חסידי חב"ד שתיה מסובסדת למשתתפי התהלוכות.

הספר. וכמיטב המסורת בשנים האחרונות: 'ספר לכל ילד' - גם השנה. לאור ההצלחה האדירה בשנים האחרונות, וההתלהבות שבה התקבלת סדר החומשים 'התורה שלי', הושק 'התורה שלי - חומש במדבר'. הספר, מנגיש את ספר במדבר, מבואר, ומאוייר לילדי ישראל. הספר יוצא לאור על ידי מכון 'מעיינותיך' שעל ידי תורת חב"ד לבני הישיבות.

הספרונים. וגם מקומם של הספרונים הנוסטלגיים שמלווים את התהלוכות כבר עשרות בשנים - לא נפקד. צעירי חב"ד השיק גם השנה שני ספרונים, האחד לציבור הכללי והשני לציבור החרדי. הספרון החדש לציבור הכללי, 'תרנגולים או עיזים?', מציג דילמה חברתית המותאמת לגיל הרך, ושזורה בסיפור חז"ל על העיזים של רבי חנינה בן דוסא.

הספרון החדש לציבור החרדי, 'משפט שדה', מגולל עלילה סוערת ודרמטית, שגיבורה המרכזי סובל מלקות ראיה משמעותית. הוא מסתבך קבל עם ועדה בניסיון להסתירה והופך מוקד להאשמות חמורות. בעזרת סיפור ומשל שאירע בחצרו של הצדיק רבי שמחה בונים מפישסחה, מועבר המסר החד של אהבת ישראל ברוח ציווי חז"ל: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו".

כאמור, זה חלק מהייבול מבית צעירי חב"ד לשלוחי הרבי, המשקיעים הון רב להצלחת התהלוכות.

הרב יוסף יצחק אהרונוב שזכה לקבל מענות קודש רבות גם לעניין התהלוכות לג בעומר, אומר "שביום המסוגל של ל"ג בעומר, הרבי מייחס חשיבות רבה לשמחה לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי והקדיש לכך גם בפומבי בהשתתפותו בתהלוכה עצמה ובשיחות קודש מיוחדות במהלך התהלוכה. על כן זוהי בוודאי זכות וגם חובה של כל חסיד חב"ד לקחת חלק בתהלוכות ולסייע בגוף ובממון לשלוחים בכל רחבי אה"ק לקיים התהלוכות בשטורעם הכי גדול".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.