מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשע״ט 12.05.2019

שיפוץ נרחב בחנות החסד של 'כולל חב"ד' בצפת

ב'כולל מרקט' שבעיר צפת - חנות החסד שנוסדה בתרומתו של הנגיד החסידי ר' יוסף יצחק ורעיתו בת שבע פופאק על ידי 'כולל חב"ד' לפני 11 שנים - לא נחים לרגע לטובת כל המשפחות • לפני חג הפסח הסתיימו עבודות שיפוץ לרווחתם של הקונים תושבי העיר השלוחים והסביבה, ובקניות לחג הפסח אנשים נהנו מחנות מרווחת ונעימה ומסל קניות זול במיוחד • לסיפור המלא
שיפוץ נרחב בחנות החסד של 'כולל חב

ב'כולל מרקט' בעיר צפת, חנות החסד שנוסדה על ידי 'כולל חב"ד' לפני 11 שנים, התבצע לפני חג הפסח שיפוץ נרחב לרווחתם של הקונים, תושבי העיר והסביבה.

לפני כחמש שנים רכש הנגיד החסידי ר' יוסף פופאק יחד עם אשתו בת שבע שיחיו מבנה מרווח לטובת כולל מרקט, הנקרא "בית פופאק". עם התרחבות מעגל הקונים, ותנאי המבנה נוצר צורך דחוף להרחיב את החנות ולהחליף את הריצוף. להגדיל את מספר הקופות, להרחיב את המחלקות השונות ובמיוחד את מחלקת הפירות והירקות.

הרב פופאק בהשתדלותו של ידידו הרב שלום דוכמן הלוי מנהל כולל חב"ד העולמי, תרם באופן מיוחד עבור השיפוץ וההרחבה, כדי לאפשר למשפחות לבצע את הקניות לחג הפסח מתוך הרחבה וישוב הדעת.

הרב יורם מעודה מהנהלת כולל חבד בצפת מספר, כי בכל חודש מתבצעות כ-35,000 קניות בממוצע, ולכבוד חג הפסח התבצעו מעל 60,000 קניות. "אצלנו אפשר למצוא את סל הקניות הזול ביותר וכפי שהתבטא בפניו אחד ממנהלי החנויות כאן בצפת: "אני לא יכול לעמוד במחירים של כולל מרקט, אתם ממש מוכרים במחירי חסד".

הרב יוסף יצחק חיטריק מנהל כולל חב"ד בצפת, מציין כי 'כולל מרקט נוסד בשביל לעזור לאנשים ושם לעצמו מטרה להוריד את מחירי מוצרי המזון ולמכרם במחיר נמוך משמעותית ממחירי השוק, והעלייה בכל שנה מחדש של כמות הקונים, ממחישה את ההצלחה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.