מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשע״ט 06.05.2019

ונדליזם בבית חב"ד בחדרה: דלתות נותצו, תפילין נגנבו

בשעות אחר הצהרים היום נכנס תימהוני לבית חב"ד בחדרה, שבר את דלתות הזכוכית, ניסה לגנוב את ספר התורה. בדרך הצליח לקחת כמה זוגות תפילין, הפך שולחנות והשליך ספרים על הרצפה • לאחר שנלכד על ידי המשטרה, יובא החשוד מחר לדיון בבקשה להארכת מעצרו • בשיחה עם COL הערב, משחזר השליח במקום הרב יוחנן בוטמן את כל מה שאירע ‎• הפרטים המלאים
ונדליזם בבית חב
צילום: דוברות המשטרה


שלמה מן, כתב COL

דיווח במוקד משטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר על הרס שנגרם לבית חב"ד בחדרה, בראשות השליח הרב יוחנן בוטמן. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, החלו בביצוע סריקות לצד איסוף ראיות במקום ותחקור האירוע. כעבור זמן קצר, נעצר כאמור חשוד במעשה - תושב חדרה בן 62.

בשיחה עם COL הערב, משחזר השליח הרב יוחנן בוטמן את מה שאירע: "הכול התחיל מעט לאחר השעה ארבע אחר הצהרים היום, אז מסתיים הלימוד ב'כולל' שפועל בבית חב"ד. עוד באמצע הכולל הגיע החשוד למקום והחל לקחת דברים. המתפללים הגיבו לו בעדינות אך הוא הגביר את הקול עליהם. בסוך הוא התיישב בצד, מחוץ לכולל.

"דקות אחרי שיצאו כולם מהמבנה", מוסיף הרב בוטמן, "גרם אותו אדם להרס גדול כששבר את דלתות הזכוכית של הכולל וניסה להוציא את ספר התורה שהיה נעול בכספת. הוא אף לקח כמה זוגות תפילין, לא לפני שהפך שולחנות והשליך ספרים על הרצפה".

הרב בוטמן מוסיף כי עוד לפני שהגיע לבית חב"ד, השתולל החשוד בחנות סמוכה והתפרע על המוכר. המשטרה אז הגיעה למקום אך העדיפה שלא לעצור אותו משום מה. רק אז הוא עבר ממול, אל הכולל שבמתחם הבית חב"ד.

בשעות הערב היום, כאמור, נעצר החשוד - ובהתאם לצרכי החקירה הוא יובא מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה וככל שיידרש יועבר לבחינה של גורמי מקצוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.