מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״ט 05.05.2019

אור חדש: הערות וביאורים "צמח צדק" בהלכות אמירה לנכרי

בעולם התורה מפורסמים לשם ולתהילה זה שנים רבות קובצי "הערות וביאורים" היוצאים-לאור על-ידי ראשי ואברכי כולל "צמח צדק" • בצעד נדיר מתפרסמת בזה מהדורה מקדמית של קובץ "הערות וביאורים" חדש, והפעם בהלכות "אמירה לנכרי" • הקובץ כולל 660 עמודים ובהם ביאורים רבים המבררים ומפענחים את תורתו של כ"ק אדמו"ר הזקן בשולחן-ערוך שלו, ב"קונטרס אחרון" וב"מהדורה בתרא" • לכתבה המלאה
אור חדש: הערות וביאורים
שער הקובץ על רקע הכולל; ארכיון COL
בעולם התורה מפורסמים לשם ולתהילה זה שנים רבות קובצי "הערות וביאורים" היוצאים-לאור על-ידי ראשי ואברכי כולל "צמח צדק".

קבצי "הערות וביאורים" כוללים עיונים וביאורים בהלכה בענינים שנלמדים בכולל "צמח צדק" שבירושלים העתיקה. הם משקפים את ה"קאך" והחיות בלימוד בין כותלי הכולל כפי שדרש כ"ק אדמו"ר מכולל זה במיוחד.

בצעד נדיר מתפרסמת בזה מהדורה מיקדמית של קובץ "הערות וביאורים" חדש, והפעם בהלכות "אמירה לנכרי". הקובץ כולל 660 עמודים (!) ובהם ביאורים רבים המבררים ומפענחים את תורתו של כ"ק אדמו"ר הזקן בשולחן-ערוך שלו, ב"קונטרס אחרון" וב"מהדורה בתרא".

להורדת הקובץ או לקריאה - לחצו כאן!

*

להלן ה"פתח דבר למהדורה המיקדמית" שבראש הספר:

ב"ה
פתח דבר למהדורה המיקדמית

על יסוד דברי כ"ק אדמו"ר זי"ע בשיחת שבת-פרשת תבוא, ח"י אלול, תשד"מ (לפני ל"ה שנים) אודות הדפסת "מהדורא קמא" של ספר מראי מקומות על היד החזקה להרמב"ם (ראה התוועדויות תשד"מ ח"ד עמודים 2578-2579) הננו מפרסמים בזה "מהדורה מיקדמית" (לפני עיצוב ועימוד סופי) של הספר "הערות וביאורים" בהלכות אמירה לנכרי.

הספר שלפנינו, המתפרסם לקראת יום הבהיר י"א ניסן, כולל פיענוחים, הערות וביאורים בדברי כ"ק אדמו"ר הזקן נ"ע, ב"פנים" השולחן-ערוך שלו בסימנים בהלכות שבת העוסקים בהלכות אמירה לנכרי, בדבריו ב"קונטרס אחרון" ובחיבור ה"מהדורה בתרא" שלו בהלכות אלה למען יוכל ציבור הלומדים להרוות את צמאונו לדברי רבינו העמוקים והמאירים נושא זה באורו המופלא.

*

שלוש מטרות מרכזיות עמדו לנגד עינינו בפרסום מהדורה מיקדמית זו:

הראשונה – לזכות בהקדם את הציבור הרחב של שוחרי התורה ולומדיה באור יקר זה של פיענוח, בירור וליבון דברי כ"ק רבינו הגדול, אדמו"ר הזקן נ"ע, למען לא למנוע בר עד פרסום המהדורה הסופית בדפוס בעז"ה.

השניה – למען אשר לומדי מהדורה זו יעירו וישגרו אלינו את הערותיהם ותיקוניהם כדי שמהדורה הסופית תהיה מתוקנת יותר.

והשלישית – למצוא את אשר ידבנו לבו להשתתף בהוצאות הרבות של עיצוב, עימוד והדפסת המהדורה הסופית של הספר, אשר עדיין חסרים לנו האמצעים הדרושים לכך.

כל פניה אלינו בנושאי הספר תתקבל בברכה ובשמחה בכתובת הדוא"ל:[email protected]

*

בטוחים אנו אשר גם קובץ זה, כשנים-עשר קודמיו, יתקבל באהבה וחיבה אצל תופשי התורה וההוגים בה, וזכות הפצת המעיינות וודאי תעמוד לימיננו להמשיך בליבון דברי כ"ק רבותינו נשיאינו הקדושים עדי ביאת משיחנו במהרה בימינו אמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.