מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״ט 05.05.2019

כ"ח שנים לכ"ח ניסן: שלוחי הרבי התכנסו לטכס עצה

שליחי הרבי מכל רחבי הארץ, העסוקים יומם ולילה, כדי להכין את מקום שליחותם לקבלת משיח, התכנסו בליל כ"ח ניסן, במלאות כ"ח שנים לשיחה המעוררת, בה דרש הרבי מקהל החסידים "עשו כל אשר ביכולתכם" להביא את משיח > סביב שולחנות ערוכים, ישבו שלוחי הרבי להתוועדות שנערכה בכפר חב"ד על ידי הוועדה לענייני משיח וגאולה בצעירי אגודת חב"ד > הנאומים המעוררים חיזקו את צבא השלוחים של הרבי להמשך המשימה ● לסיפור המלא
כ
מאות שלוחי הרבי מכל רחבי הארץ התכנסו בערב כ"ח ניסן, במלאות כ"ח שנים ליום המעורר - בו נשא הרבי שיחה ובמרכזה הפציר בקהל החסידים לעשות ככל אשר ביכולתכם להביא את ביאת המשיח - להתוועדות מיוחדת, בה טיכסו עצה.

ההתוועדות נערכה במאהל האירועים בכפר חב"ד על ידי הוועדה לענייני משיח וגאולה בצעירי אגודת בארץ הקודש.

סביב שולחנות ערוכים, ישבו שלוחי הרבי להתוועדות שנמשכה אל תוך השעות הקטנות של הלילה, בכדי לטכס עצה להחיש את ביאת הגואל.

את המושב הראשון הנחה הרב שמעון ברגמן שעורר בדבריו על חובת הלימוד של ענייני גאולה ומשיח, באופן פרטי וכן עם המקורבים. "זו הדרך הישרה שהרבי מנחיל עבורנו", אמר, "וזה גם הפתרון והמענה לכל המנסים להפחיד את העם או לעוררו בדברים שאינם אמיתיים".

הנואם הראשון היה המשפיע הרב יוסף יצחק אופן שדיבר על "התקשרות וגאולה בתוך המשפחה". הרב אופן דיבר בלהט על החובה

להביא את הרבי הביתה, לספר על הרבי ופעולתיו לילדנו, ללמוד חסידות עם עצמינו ועם ילדנו. כמו כן דיבר על הבאת הילדים לרבי והרבה לדבר בעניין זה.

המשגיח מהישיבה המרכזית בכפר חב"ד, הרב יעקב גולדשמיד, דיבר על "השליחות העיקרית להביא לימות המשיח".

בפתח דבריו, דיבר על המאורעות בקיץ תנש"א בחצרות קודשנו, כפי שחזה בעיניו כתלמיד ישיבה. הרב גולדשמיד דיבר על גודל האחריות של כל אחד מאתנו כנציגיו של הרבי. בהמשך חיבר את עניין גאולה ומשיח לפרשת השבוע קדושים.

במושב השני, תחת הכותרת "ללמד את העם גאולה", נערך מרתון מיוחד בסגנון הרצאות TED מפי טובי המרצים: הרב יואל בייטש, הרב יואב אקריש, הרב שניאור אשכנזי והרב זיו קצבי.

הרב בייטש דיבר על הדרך הנכונה להנחיל את עידן ביאת המשיח לציבור הרחב, זאת לאור שישנם כאלו שחוששים מתקופת ימות המשיח, "ככל שננהג כך בעצמינו, בביתנו, ועם מקורבינו, כך נזרז את הגאולה", על ידי הציפייה וההשתוקקות".

הרב אשכנזי נשא נאום מרתק, כדרכו הקודש, כשבתחילתו הציע ללמוד מהתחכום של הקמפיינים במערכת הבחירות - כדי להעביר את המסר שהעולם מוכן לגאולה.

הרב אקריש, הקדיש את נאומו לעניין של חיים נצחיים על פי תורתו הקדושה של הרבי.

את הנאום החותם של המעמד, נשא הרב זושא אלפרוביץ, משפיע בישיבת תות"ל בקריית גת שחיזק את הציבור להשקיע בלימוד תורת החסידות, עם עצמנו ועם המקורבים.

שלוחי הרבי, המקדישים את חייהם להכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו, יצאו בתחושה מרוממת במיוחד בסוף הכינוס, עם כוחות מחודשים להמשך המשימה, עד להתגלות משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.