מערכת COL | יום כ"ז ניסן ה׳תשע״ט 02.05.2019

בנות חרדיות עצורות ותגורשנה מאוסלו במהלך השבת

שתי בחורות חרדיות מירושלים, עצורות מזה מספר ימים באוסלו בירת נורווגיה בגין ניסיון הברחה של עלי 'גת'. הן יגורשו בעיצומה של השבת הקרובה לישראל ● "הם עוברים כאן על החוק, אני לא עוזר לפורעי חוק". אומר שליח חב"ד באוסלו הרב שאול וילהלם ● לסיפור המלא
בנות חרדיות עצורות ותגורשנה מאוסלו במהלך השבת
עלי גת. משמאל: שליח חב"ד באוסלו הרב שאול וילהלם
אתר 'בחדרי חרדים' מפרסם כי שתי בחורות חרדיות מירושלים, עצורות מזה מספר ימים באוסלו בירת נורווגיה בגין ניסיון הברחה של עלי 'גת'. הן יגורשו בעיצומה של השבת הקרובה לישראל.

הנורווגים מסרבים להעלותן לטיסה עם חניית ביניים, ומתעקשים דווקא על טיסה ישירה, וכזו יש רק ביום שבת קודש, ולעת עתה נראה כי השתיים תאלצנה לחלל את השבת בעל כורחן בשל ההברחה האסורה.

שליח חב"ד לאוסלו הרב שאול וילהלם, מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי פונים אליו בחודשים האחרונים כל אלו שהסתבכו, והצעירים מתחננים לשהות בבית חב"ד, ולשלם ככל אשר יושת עליהם, אך הוא אינו מסכים, "הם עוברים כאן על החוק, אני לא עוזר לפורעי חוק". אומר הרב.שליח חב"ד, הרב וילהלם.

וילהלם מספר כי "הבחורים והבחורות מגיעים לכאן ללא ידיעת הוריהם, הם נעצרים ומגורשים, אני לא מוכן לעזור להם, הם עושים חילול השם נורא, עוד יחשבו שאנחנו משתפים פעולה איתם, אני לא מוכן לעזור להם, ביקשו ממני לעזור שלא יגורשו בשבת, אבל הנורווגים לא מוכנים לשמוע ממני יותר".

"יש מגפת הברחות, באים לכאן צעירים חרדים באמצע הזמן, לא רק בחופש, ומבריחים חומרים לא חוקיים, והם יודעים שזה לא חוקי, איפה ההורים שלהם, בנות חרדיות יושבות בכלא עם גויים, מה זה הדבר הזה, ועוד בשיא החוצפה הם מחלקים למבריחים את המספר שלי?". זועק הרב.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בנוסף לגירוש בעצם יום השבת פרשת 'קדושים תהיו', נאסרה על אותן הבנות, הכניסה לכלל 28 מדינות האיחוד האירופי למשך החמש השנים הבאות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.