מערכת COL | יום י"ט ניסן ה׳תשע״ט 24.04.2019

550 קילו מצות, מאות ק"ג בקר: 'סדר התרמילאים' הגדול בעולם

כ-2,000 מטיילים השתתפו בליל סדר ענק בקוסקו שבפרו - בירת התרמילאים של דרום אמריקה, בניהולם של השלוחים הרב עופר ויעל קריפור • ההכנות לקראת חג הפסח החלו לפני כמה חודשים בכדי להכין ולארגן את הסדר הענק • לכתבה המלאה
550 קילו מצות, מאות ק
כ-2,000 מטיילים השתתפו בליל סדר ענק בקוסקו שבפרו - בירת התרמילאים של דרום אמריקה. ליל הסדר התקיים בשני סבבים כ-1000 איש בכל סבב, בארגון השלוחים הרב עופר ויעל קריפור.

ההכנות לקראת חג הפסח החלו לפני כמה חודשים בכדי להכין ולארגן את הסדר הענק. "מדובר ב-550 קילו מצות, מאות ק"ג של עופות ובקר", אמר השליח ל-COL. "בנוסף לכך, מאות ליטרים של יין המיוצר במקום, ארגזי ירקות וביצים לרוב, אותם צריך לייצר, להכין ולייבא למיקום המרוחק של הסדר".

לקראת החג הגיעו צוות מורחב של בחורים מטעם 'המרכז לענייני חינוך' לעזור ולסייע בהכנות ובסדר הענק. הרב קריפור אומר כי 'כאן המקום להודות לרב משה ומנדל קוטלרסקי שדואגים לסייע לשלוחים בכל דרך ובכל ימות השנה'.

בהתאם לפעילות רחבה זו הוזמנו כוחות הביטחון המקומיים על מנת לאבטח את האירוע. השלוחים מסכמים בסיפוק רב את הצלחת הסדר בארגון המיוחד ובהשתתפות שיא של כל מטיילים מכל הזמנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.