מערכת COL | יום י"ט ניסן ה׳תשע״ט 24.04.2019

מגדל העמק > גם בחג הפסח: 'תומכי תמימים' ללא הפסקה

גם השנה, ביוזמה ברוכה של בחורי הישיבה בזאל הקטן במגדל העמק, עשרות בחורים נשארו במשך ימי 'בין הזמנים' להמשך לימודים בישיבה - ואף ערכו בצוותא את 'ליל הסדר' בישיבת 'תומכי תמימים', בהשתתפות ראש הישבה הרה"ח ר' עקיבא גולדשמיד עם בני משפחתו, ואביו הרב ר' מרדכי גולדשמיד מראשי ישיבת תומכי תמימים בבני ברק • לכתבה המלאה
מגדל העמק > גם בחג הפסח: 'תומכי תמימים' ללא הפסקה
גם השנה, ביוזמה ברוכה של בחורי הישיבה בזאל הקטן במגדל העמק (הישיבה המרכזית לבעלי תשובה שבקמפוס חב"ד במגדל העמק), עשרות בחורים נשארו במשך ימי 'בין הזמנים' להמשך לימודים בישיבה.

התלמידים ערכו בצוותא את 'ליל הסדר' בישיבת 'תומכי תמימים', בהשתתפות ראש הישבה הרה"ח ר' עקיבא גולדשמיד עם בני משפחתו, ואביו הרב ר' מרדכי גולדשמיד מראשי ישיבת תומכי תמימים בבני ברק.

ולאחר מכן – כהוראתו של הרבי – החליטו להוסיף בלימוד התורה, על ידי כך שהמשיכו את הלימודים בישיבה גם במסגרת ימי 'בין הזמנים', כולל שיעורים בנגלה ובחסידות והתוועדויות פעילות עם צוות הישיבה ועם המנכ"ל המסור הרה"ח ר' לוי וילימובסקי.

במשך הימים מתקיימים שיעורים בנגלה ובחסידות על ידי רבני הישיבה, ראש הישיבה הרב יצחק גולדברג ורבני הישיבה הרה"ח ר' עקיבא גולדשמיד, הרה"ח ר' חיים גולדברג, הרה"ח ר' מנחם דב דוברוסקין והרה"ח ר' שניאור זלמן קעניג.

גם את 'שביעי של פסח' ו'סעודת משיח' יערכו התלמידים באווירה המרוממת של הישיבה בהשתתפות ראש הישיבה הרב יצחק גולדברג, ויוסיפו בלימוד התורה כהוראתו הק' של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.