מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ט 21.04.2019

ד"ר לסרי לשלוחים: "בשם כל תושבי העיר, תודה לכל אחד מכם!"

מפגש מיוחד ומרגש התקיים ביום הבהיר י"א ניסן בלשכת ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, שקיבל את שלוחי הרבי ברחבי העיר, ובראשם השליח הראשי הרב שניאור זלמן גודמן לפגישה ממושכת בה הודה להם ראש העיר - שנולד בזכות ברכתו של הרבי - על פעילותם למען תושבי אשדוד, וביקש כי יפנו אליו בכל אשר יצטרכו, כשהוא מבטיח לסייע כפי שעשה עד היום • "הרבי מלווה אותי, אנחנו אסירי תודה. החיבור שלי ומשפחתי לרבי עוד טרם לידתי. אנחנו מחוברים", אמר ראש העיר והוסיף: "על כך מגיעה הכרת תודה לכבוד קדושת הרבי ולכל שלוחיו באשדוד ובכל רחבי העולם" • במהלך הפגישה הוכרז על הגעת השליח ה-17 שיפעל בעיר • ובאיזו חוויה מרגשת שיתף ראש העיר את השלוחים? • ראש העיר נפגש עם השלוחים
ד
ראש העיר והשלוחים. צילום: שימי קוטנר

כתב COL

שלוחי הרבי בעיר אשדוד התארחו לכבוד י"א ניסן וחג הפסח בלשכתו של ראש העיר, הד"ר יחיאל לסרי.

השלוחים בשכונות השונות ובתחומים המגוונים הציגו את הפעילות הענפה בפני ראש העיר, והוא הביע את התפעלותו ותודתו בדברים נרגשים וממושכים היוצאים מן הלב.

ראש העיר הביע את שמחתו לנוכח התרחבות הפעילות החב"דית בעיר עם בוא השלוחים החדשים הרב שמואל דייטש וזוגתו שיצאו לרובע ט"ו בעיר. ראש העיר בירכו בחום שיצליח בשליחותו. עם הצטרפותו התרחב מעגל שלוחי חב"ד בעיר וכעת הם מונים טו"ב שלוחים(!) כן ירבו.

במהלך הפגישה סיפר השליח הראשי לעיר אשדוד הרב שניאור זלמן גודמן על פעילות חב"ד בכל רחבי העיר ועל עשרת סדרי הפסח הציבוריים שיתקיימו על ידי השלוחים, בהשתתפות אלפי אנשים בסה"כ. הרב גודמן הביע ברגש רב את הזכות הגדולה לה זכה דורנו בכך שנשמתו הגדולה של הרבי ירדה לעולם ביום זה, ועל מהות היום הגדול.

אחריו נשא דברים הרב מרדכי מנשה לאופר, מותיקי השלוחים בעיר, רב רובע י"א ורב קהילת חב"ד. הוא הודה לראש העיר בשם כלל השלוחים על עזרתו לפעילות החב"דית בעיר ובירך את ראש העיר שיאריך ימים על ממלכתו.

ראש העיר שנולד בברכת הרבי הודה לשלוחים בשם כל תושבי העיר על פעילותם הברוכה והחשובה ובירך שהפעילות תגדל ותתרחב, ובלשונו: "ופרצת ימה וקדמה ואשדודה". ראש העיר הבטיח שימשיך לסייע לפעילות השלוחים בעיר ככל יכולתו וכפי שעשה זאת עד עתה.

בדבריו הפתיע את הנוכחים בסיפור אישי שאירע לו ממש לאחרונה: "כשאני נוסע לחו"ל על אף שאני מקבל הצעות לאירוח מאנשים שונים אני תמיד מקפיד להתארח בבתי חב"ד", פתח ד"ר לסרי. "ממש לאחרונה נסעתי למקום נידח והייתי בטוח ששם חב"ד לא אמצא. תוך שאנו מבלים במקום מסוים אני נושא את עיני ולא מאמין למראה – שלט "בית חב"ד" נשקף למולי באותיות עבריות. סרתי לשם מיד ואת פניי קיבל בחום השליח הצעיר. כשהתעניין מהיכן אני, השבתי לו כי אני מתגורר בעיר אשדוד. 'אשדוד?' משיב לי החב"דניק בהתלהבות, 'אתה בטח מכיר את ראש העיר שם – הוא נולד בברכת הרבי!'. כשגיליתי לו את זהותי הוא בקושי שמר על שיווי משקלו..."

לקראת סיום הפגישה העניק הרב שמואל גודמן, סמנכ"ל מוסדות חב"ד באשדוד, לראש העיר תמונה של הרבי עם הקדשה אישית כמתנה בשם כלל השלוחים.

השלוחים נפרדו מראש העיר לא לפני שנעמדו לתמונה משותפת, ויצאו בריקוד תוסס של שירת "ופרצת"...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.