מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ט 21.04.2019

סרי-לנקה: מעל 200 איש נרצחו ומאות נפצעו במתקפת טרור

משעות הבוקר (א') אירעו סדרת פיצוצים בפיגועי טרור במדינת סרי לנקה • התקשורת המקומית מדווחת כי מספר ההרוגים ממשיך לעלות וכעת עומד על 207 הרוגים וכ-500 פצועים • ששת הפיצוצים הראשונים אירעו בבוקר, כמעט במקביל ובמקומות הומי-אדם • כל הפרטים
סרי-לנקה: מעל 200 איש נרצחו ומאות נפצעו במתקפת טרור
צילום: גוגל מפות
סדרת פיצוצים פיגועי טרור הרעידו בשעות הבוקר (א') את מדינת סרי לנקה. התקשורת המקומית מדווחת כי מספר ההרוגים ממשיך לעלות וכעת עומד על 207 הרוגים וכ-500 פצועים. ששת הפיצוצים הראשונים אירעו בבוקר, כמעט במקביל ובמקומות הומי-אדם.

ממשלת סרי לנקה הכריזה בצהריים על עוצר, מחשש שמחבלים מתכוונים לבצע פיגועים נוספים. הממשלה הודיעה גם כי חסמה את הגישה לרשתות חברתיות גדולות ולאפליקציות להעברת מסרים מידיים.

ראש ממשלת סרי לנקה, רניל וויקרמסינגה, כינס ישיבת חירום של המועצה לביטחון לאומי וקרא לאזרחי ארצו להתאחד ולהימנע מהפצת מידע כוזב. ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי לא ידוע על נפגעים ישראלים.

מנהיגי העולם גינו את פיגועי הטרור. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר כי זוהי "מתקפת טרור מחרידה". נשיא רוסיה וולדמיר פוטין אמר כי מדובר במתקפה "אכזרית וצינית". ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי מסרה: "אנחנו חייבים לעמוד יחד כדי לוודא שאיש לא יצטרך אי פעם לקיים את אמונתו בחשש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.