מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ט 17.04.2019

מי גנב את התכשיטים של החתן והכלה?

בישיבה בקריית יערים שהו במהלך סוף השבוע חתן וכלה כחלק משבת החתן לקראת חתונתם, ומחדרם נגנבה קופסא שהכילה את תכשיטיהם שנרכשו לרגל החתונה, ובהם טבעות אירוסין ונישואים, צמידים ושרשראות יקרי ערך בשווי כ – 30 אלף ₪ • מי גנב את התכשיטים? • לסיפור המלא
מי גנב את התכשיטים של החתן והכלה?
צילום: דוברות המשטרה

תכשיטי החתונה בשווי כ – 30 אלף ₪ בהם טבעות האירוסין והנישואים, נגנבו – חקירה מהירה של המשטרה הביאה להשבתם לידיהם של החתן והכלה.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אתמול, לפיו, בישיבה בקריית יערים שהו במהלך סוף השבוע חתן וכלה כחלק משבת החתן לקראת חתונתם, ומחדרם נגנבה קופסא שהכילה את תכשיטיהם שנרכשו לרגל החתונה, ובהם טבעות אירוסין ונישואים, צמידים ושרשראות יקרי ערך בשווי כ – 30 אלף ₪.

השוטרים שהגיעו ואספו ראיות וממצאים שהעלו את חשדם כי אחד המנקים העובד במקום גנב את התכשיטים, והוא מיד אותר ונעצר לחקירה בחשד לגניבה.

במהלך חקירתו של החשוד, בן מיעוטים כבן 41, התברר כי הוא החביא התכשיטים בביתו, והחוקרים כאמור מיד דאגו להשיבם לידיהם של בני הזוג.

"מיד עם הגשת התלונה, הבנו שהערך הסנטימנטלי של התכשיטים עולה בעשרות מונים על הערך הכספי שלהם, עשינו את כל הפעולות שביכולתנו על מנת לאתר את מיקומם של התכשיטים הגנובים ודאגנו להשיבם לידיהם של הזוג המאושר", ציין הבוקר אחד מהחוקרים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.