מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ט 14.04.2019

בפעם השלישית ברציפות: מאות בסעודת שבת קהילתית בחריש

מאות משפחות, מכל גווני האוכלוסייה, השתתפו בסעודת שבת חגיגית ומפוארת, שנערכה באוהל רחב ידיים שהוקם במיוחד למטרה זו, כאשר את תכנית סעודת השבת הקהילתית החל השליח הרב דוד כהן לפני שלוש שנים, עם גל האכלוס הראשון בעיר החדשה • גם ראש המועצה יצחק קשת וחבר המועצה יוסי גולדמן, שעזרו ותמכו להצלחת השבת - השתתפו עם הקהילה בתכנית המיוחדת • לכתבה המלאה
בפעם השלישית ברציפות: מאות בסעודת שבת קהילתית בחריש
סעודת שבת הגדול שהפכה למסורת בעיר החדשה חריש: מאות משפחות, מכל גווני האוכלוסייה, השתתפו בסעודת שבת חגיגית ומפוארת, שנערכה באוהל רחב ידיים שהוקם במיוחד למטרה זו.

את תכנית סעודת השבת הקהילתית החל השליח הרב דוד כהן לפני שלוש שנים, עם גל האכלוס הראשון בעיר החדשה. הרעיון התברר כהצלחה יוצאת דופן, והביא את פעילות בית חב"ד לתודעת התושבים החדשים.

מידי שנה מתבצעים שכלולים ושיפורים בתכנית, שמפתיעה את התושבים בכל פעם מחדש: השנה התקיימה הסעודה באוהל רחב ידיים, סביב שולחנות ערוכים בפאר והדר. על האוכל הופקד קייטרינג איכותי, וצוות מלצרים סבב בין השולחנות ושימש את הסועדים. במרכז האוהל, עמד שלט גדול ממדים שקיבל את פני המשתתפים, ותחתיו עוצב שולחן שבת לדוגמא, עם פמוטות וחלות ענק - "זה ממש כמו חתונה", היה ביטוי התפעלות רווח שחזר ונשנה בפי המשתתפים.

בבית חב"ד חשבו גם על הפרטים הקטנים: לנרשמים היתה אפשרות לבחור תפריט צמחוני מותאם אישית. כמו כן, לרגל השבת הופק ברכון מיוחד הכולל את סדר סעודת השבת, שהוענק למשתתפים למזכרת. ובמהלך הערב נערכה פעילות מיוחדת לילדים, ע"י השליחות הגב' חני כהן והגב' מירי אפשטיין, בכדי לאפשר להורים ליהנות מהתכנית.

לאחר הדלקת נרות וקבלת שבת מרוממת, המשיכו המשתתפים לסעודה, שנערכה בסגנון בתי חב"ד במזרח. שיאה של הסעודה היתה בשירי השבת שנשמעו מפי מאות המשתתפים, שירה שהעבירה רטט של התרגשות בכל. לאחר ברכת המזון ועונג שבת קיבלה כל משפחה ערכת מצה שמורה לליל הסדר.

"ללא ספק, זהו אחד משיאי הפעילות של בית חב"ד חריש" אומר הרב דוד כהן, "הגענו למצב שעם הפרסום הראשון מתחילים הטלפונים לזרום והרישום השנה הסתיים תוך יממות ספורות, כאשר המשתתפים מהשנים הקודמות ממליצים ומביאים את חבריהם. מבחינתנו זו ההזדמנות להביא את פעילות בית חב"ד לידיעת הציבור שאינו משתתף באירועים אחרים, וב"ה באירוע זה אנו מצליחים להגיע גם אליהם".

האירוע לא היה יוצא לפועל ללא סיוע מיוחד של המועצה המקומית חריש, ובמיוחד ראש המועצה יצחק קשת וחבר המועצה יוסי גולדמן, שאף השתתפו בעצמם באירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.