מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ט 12.04.2019

תלמידי ת"ת חב"ד תל אביב חגגו במסיבת חומש

תלמידי ת"ת חב"ד תל אביב חגגו במסיבת חומש והתברכו מפי המנהל הרב שניאור זלמן אהרון שעודדם להמשיך בחיות הלימודית ● אורח הכבוד היה רב ומד"א קהילת חב"ד ושליח הרבי לתל אביב הרב יוסף שמואל גערליצקי שתיאר את התפתחות מוסדות החינוך החב"דיים בעיר לאורך השנים ● לסיפור המלא
תלמידי ת
מי שראה את ילדי החמד של כיתה א' בתלמוד תורה חב"ד תל אביב שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב, פוסעים בהתרגשות עצומה עם הוריהם וסבם לקראת מסיבת החומש שמחים בשמחה רבה לקראת המעמד הגדול והמלבב של הצטרפות למעגל לומדי התורה – ראה מהפכה רוחנית מה היא.

בשעת ערב מוקדמת החל זרם האורחים לגדוש את אולם האירועים. המסיבה נפתחה במצגת מרהיבה מעשה ידי ידיו של המחנך המסור הרב מאיר קניגסברג שזכה להעמיד דורות של תלמידים אוהבי תורה, חסידים ויראי ה'. באמצעות המצגת התרשמו ההורים מאופן הלימוד המיוחד ומהדרך בה מועברים בכיתה מסרים חינוכיים בצורה מוחשית.

בהמשך התברכו התלמידים מפי המנהל החינוכי המסור הרב שניאור זלמן אהרון אשר עודדם להמשיך בחיות הלימודית שהתחילו בה ופנה להורים בבקשה שיראו לילדים בכל עת מהו הדבר החשוב לנו באמת, הלא הוא לימוד התורה.

לאחר שירת ניגונים חזרו הילדים את פסוקי התורה שכבר הספיקו ללמוד עד כה. אורח הכבוד והנואם המרכזי במעמד היה רב ומד"א קהילת חב"ד ושליח הרבי לתל אביב יפו, הרב יוסף שמואל גערליצקי. הרב גערליצקי תיאר את התפתחות מוסדות החינוך החבד"יים בעיר לאורך השנים ובירך את הילדים שיגדלו להיות חסידים ירא שמים ולמדנים לנח"ר כ"ק אדמו"ר נשי"ד ושיוכלו להצביע עליהם בגאווה ולומר 'ראו גידולים שגידלנו'.

לבסוף, חילק הרב גערליצקי לילדים את החומשים העטופים בטוב טעם וצירף דולר לצדקה. הילדים קיבלו בשמחה את החומשים ויצאו עם האבות בריקודי שמחה ותפילה לבניין בית המקדש במהרה בימינו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.