מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשע״ט 10.04.2019

במה התעסקו שלוחי הרבי בתקופת הבחירות?

בתוך כל המולת הבחירות הפוליטיות, שלוחי הרבי המשיכו להתעסק עם הדבר האמיתי שעל סדר היום: מבצע פסח ● מבעוד מועד, עמלו בצעירי חב"ד על הכנת מגוון אמצעי העזר המושקעים - החל ממצות שמורות מסובסדות בהיקפים ענקיים ועד לחומרי הסברה מרהיבים ובמגוון שפות● > הצצה קלה במתרחש בחמ"ל בכפר חב"ד, חושפת מגוון שלא היה כמותו מעולם, המאפשר להביא את המבצע של הרבי לשיאים חדשים ● לסיפור המלא
במה התעסקו שלוחי הרבי בתקופת הבחירות?
בתוך כל המולת הבחירות הפוליטיות, שלוחי הרבי המשיכו להתעסק עם הדבר האמיתי שעל סדר היום: מבצע פסח.

בכל רחבי הארץ, מסתובבים השלוחים בימים האחרונים ומעניקים מצה שמורה למקורביהם, לצד עלוני הסברה והפקות פסח מרהיבות מבית צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש.

מבעוד מועד, עמלו בצעירי חב"ד על הכנת מגוון אמצעי העזר המושקעים. הצצה קלה במתרחש בחמ"ל בכפר חב"ד, חושפת מגוון שלא היה כמותו מעולם, המאפשר להביא את המבצע של הרבי לשיאים חדשים.

כך, למשל, בהפקות ההוצאה לאור, ניתן למצוא עלונים יוקרתיים, מדריכי הסברה על ליל הסדר, הגדה מפוארת עם איורים מרהיבים, חוברות לילדים, ובמגוון שפות.

'מצה שמורה', זו המוענקת כמידי שנה על ידי מאות השלוחים למאות אלפי יהודים, הוענקה לשלוחים בעלות מסובסדרת. הכמויות אדירות ועל פי המידע שנמסר, מעל חצי מיליון מצות שמורות מחולקים בימים אלה על ידי השלוחים.

דגש מיוחד ניתן השנה למבצע מצה עם כוחות הביטחון וההצלה וכן למשפחות נפגעות הטרור ברחבי הארץ. לשלוחים המתעסקים בתחומים אלו, ניתן מענק מיוחד.

בצעירי חב"ד חושבים גם על 'הפרטים הקטנים' ודאגו לסבסוד של מצות ויין למשפחות השלוחים, זאת בסיוע קרן רז"ג.

וכמיטב המסורת, פעילות מיוחדת מוקדשת כמידי שנה בצעירי חב"ד לחווית הפסח עם הילדים. בצעירי חב"ד הופקו שורת אמצעי עזר והפקות מרהיבות שיהפכו את החוויה לגדולה ומעצימה עוד יותר.

וזה עוד לא הכל: בשורת אגפי צעירי אגודת חב"ד, עמלים על פעילות מבצע פסח עם מגוון הציבורים בארץ הקודש, בהובלת שלוחי הרבי.

"הרעש הפוליטי לא עצר לרגע את הפעילות למבצע פסח", אמר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כשכולם לוקחים צד ומשתייכים לחלק כזה או אחר בציבוריות הישראלית, חב"ד ממשיכה לפעול עם מגוון חלקי האוכלוסיה כפי רצונו הקדוש של הרבי, במטרה להביא את שמחת החג לכל יהודי ויהודי מבלי להביט על השתייכותו המגזרית ודעותיו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.