מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ט 08.04.2019

'חיוכו של ילד': שמחה בבר ובת המצווה ליתומים בפעם ה-27

בפעם ה-27 ברציפות, שמחת בר המצווה נערכה כמיטב המסורת בירושלים משתתפי חגיגת בר ובת המצווה ליתומים על ידי 'חיוכו של ילד' בניהולו של הרב מרדכי חממי ובנו הרב מנחם חממי, הפועלים בכל ימות השנה למענם של יתומים ואלמנות • דמעותיהם של היתומים והאלמנות, עת שהוענקו התפילין, אמרו הכול. רגעים של אושר, של נחת, של שמחה, בתוך החיים המאתגרים שנכפו עליהם • לכתבה המלאה
'חיוכו של ילד': שמחה בבר ובת המצווה ליתומים בפעם ה-27

מי שלא ראה את שמחת היתומים והאלמנות - לא ראה שמחה מימיו. זו התחושה שהייתה לכל משתתפי חגיגת בר ובת המצווה ליתומים שנערכה על ידי 'חיוכו של ילד', בניהולו של הרב מרדכי חממי ובנו הרב מנחם חממי, הפועלים בכל ימות השנה למענם של יתומים ואלמנות.

שמחת בר המצווה נערכה כמיטב המסורת בירושלים, בפעם ה-27 ברציפות. היא נפתחה בתפילה מרגשת בכותל המערבי, שריד בית מקדשנו, ומשם המשיכה לשמחה הגדולה שנערכה באולם 'אש התורה' במתחם הכותל.

הנערים ובני משפחותיהם נהנו מסעודה מפוארת כיד המלך ומתכנית עשירה ומושקעת. במהלכה, קיבלו הנערים תפילין במתנה, ביגוד ומתנות מיוחדות.

דמעותיהם של היתומים והאלמנות, עת שהוענקו התפילין, אמרו הכול. רגעים של אושר, של נחת, של שמחה, בתוך החיים המאתגרים שנכפו עליהם.

שמחת בר המצווה, הנערכת מידי מספר חודשים על ידי 'חיוכו של ילד', נערכת במקביל לחגיגת בת מצווה לנערות יתומות, הנהנות מתכנית מיוחדת ומהנה.

"השמחה המפוארת הזו", אומר הרב חממי, "שמעניקה ליתומים תחושה של חגיגת בר מצווה לא פחות מחבריהם לכיתה ואולי אף יותר, נחקקת בזכרונם שנים רבות לאחר מכן. רגעי האושר שלהם - שווים כל רגע של מאמץ והשקעה".

לסיום, אנו קוראים לאלמנות עם יתומים הנזקקות לסיוע לבר או בת מצווה ועזרה כלכלית לחג הפסח נא להרשם באתר (לחצו כאן!) או לפנות לת.ד. 117 אלעד / [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.