מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ט 08.04.2019

נתניהו העניק ראיון לאיש התקשורת החב"די • האזינו

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק אתמול (א') לקראת הבחירות ראיונות לכלי תקשורת רבים, בהם היו 'רדיו דרום' ו'רדיו 101.5', כאשר על השידור, השדרן החב"די ר' מנדי ריזל • האם נתניהו מנהל קמפיין געוואלד? • האזינו לראיון המלא
נתניהו העניק ראיון לאיש התקשורת החב
ארכיון COL

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק לקראת הבחירות ריאיון ארוך לכלי תקשורת רבים, בהם היו 'רדיו דרום' ו'רדיו 101.5'. נתניהו אמר כי זעקות הגעוואלד שלו אמיתיות. "ממתי התקשורת מפרגנת לנתניהו לליכוד, ממתי? משום שהם רוצים להרדים אתכם, הם רוצים שתישארו בבית".

להאזנה לראיון - לחצו כאן!

- אבל יש לך גוש גדול יותר?
"פייגלין לא מוכן להתחייב, אין לך גוש, אין לך גוש".

- ממשלת אחדות נמצאת על הפרק?
"לא. לא הייתה על הפרק ולא תקום גם"

- כי במפלגות הימין אומרים שתלך קודם כל לגנץ ולפיד?
"לא רק שאני לא מתכוון לעשות את זה ולא אעשה את זה. כל מי שמבין משהו בפוליטיקה מבין שזה אבסורד. זו הצעה אבסורדית גם כי אני לא רוצה וגם כי היא לא יכולה לקרות".

- טוענים לפיד וגנץ שסמוטריץ יהיה שר החינוך בממשלה הבאה?
"קשקוש מוחלט. שקר מוחלט".

- בנימה אישית: אתה לוקח קשה את הכתבות נגדך?
"זה קשה, זה לא קל. אנחנו בני אדם, אוהבים אחד את השני. לראות את הפציעה שפוצעים את רעייתי זה דבר מאוד קשה. תחשבו אתם אם שעה-שעה, יום-יום, ערב-ערב, בוקר-בוקר, שופכים את דמה של משפחתך. ודאי שזה קשה. אבל אנחנו משפחה מאוד מלוכדת. מאוד מאמינים בדברים הגדולים שירשתי מסבי ומאבי ולכן אנחנו מתמודדים.

ואתה יודע מה עוד עוזר לנו? הציבור. כי הציבור מחוץ לתקשורת, מחוץ לתעמולה הבלתי פוסקת הזו. פשוט תעמולה ממש צפון קוריאנית, כשאתה פותח את הערוצים המרכזיים, זה צפון קוריאה, זה ממש צפון קוריאה. כשאתה רואה את זה ואתה הולך, אני הולך בערי הארץ וערי הדרום ואני רואה את האהבה הכבירה הזו ואנשים אומרים 'ביבי אל תשבר' אבל כאן מנסים להרדים אותו.

כשהתקשורת אומרת לך שזה סתם ספין וגעוואלד פיקטיבי אתה יודע שזה לא נכון. הצעקה הזו הצילה אותנו ב-2015 והיא אמיתית עתה באותה מידה. רק שהתקשורת השמאלנית למדה את הלקח, ערוצי התעמולה גנץ TV ולפיד TV  זה פשוט בשירות לפיד וגנץ".

- אתה מתכוון ל-12 ו-13?
"בודאי איזו שאלה נו".

- כיבוש עזה ירד מהפרק?
"כיבוש עזה לא יורד. זו אופציה שקיימת, לפני שאני ניגש אליה אני בוחן אפשרויות אחרות. זו מנהיגות אמיתית. אני לא טוקובקיסט, אני אחראי לכל חייל ואזרח במדינת ישראל.

- הנייה וסינוואר בני מוות?
"אני חושב שהם יודעים היטב והם חוששים היטב מהמכות שננחית עליהם, כולל עליהם אישית, אף אחד מהם לא חסין. אף אחד מהם לא חסין".

- אמרת שאולמרט לא יכול לתפקד בחקירות, למה דינך שונה?
"לא אמרתי את זה. אמרתי שכשהוא ערב בחירות והוא רצה לוותר על הגולן והוא נמצא בחקירות זה דבר לא תקין כי אולי הוא מנסה לקבל את האתרוג, את ההגנה של התקשורת"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.