מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ט 07.04.2019

בית חב"ד בעמאן ירדן? כך זה נראה

הודות לסיועו של מנהל בית חב"ד בשדה התעופה ר' נחמן מיידנצי'ק, הוצב בתקופה האחרונה זוג תפילין בשגרירות ישראל שבעמאן ירדן, שם מניחים חלק מעובדי הקונסוליה והשגרירות תפילין מידי יום ביומו • עו"ד מרדכי ציבין אשר נכח בירדן, מציין מידיעה אישית ל-COL כי למרות שאמצעי הבטחון בקונסוליה בירדן באופן טבעי - הינם קפדניים ומהיותר מחמירים מבכל מקום אחר בעולם , הרי שהעובדים נעתרים ברצון לסייע למי שזקוק להניח תפילין • לסיפור המלא
בית חב

שלמה מן, COL

הודות לסיועו של מנהל בית חב"ד בשדה התעופה ר' נחמן מיידנצי'ק, הוצב בשבועות האחרונים זוג תפילין בשגרירות ישראל בעמאן, ירדן, שם מניחים חלק מעובדי הקונסוליה והשגרירות תפילין מידי יום ביומו.

עו"ד מרדכי ציבין אשר נכח בקונסוליה בירדן, מציין מידיעה אישית ל-COL, כי למרות שאמצעי הביטחון בקונסוליה בירדן, באופן טבעי - הינם קפדניים ומהיותר מחמירים מבכל מקום אחר בעולם (כניסה, לשם הדוגמה, יכולה לארוך מספר שעות), הרי שהעובדים נעתרים ברצון לסייע למי שזקוק להניח תפילין.

עוד מוסיף ציבין, כי היחס המיוחד הזה של העובדים ורגישותם, התבטאה אף בכך כי ביום מסוים שבו הייתה הקונסוליה סגורה וכל עובדים לא נכחו, פרט למספר אנשי בטחון, מצב בטחוני שאין כל דרך להיכנס לקונסוליה, ובכל זאת הם ניאותו לאפשר כניסה לצורך הנחת תפילין. בנוסף גם היועץ המשפטי הירדני של השגרירות, טרח וסייע על מנת לאפשר את הכניסה לקונסוליה. כנראה שר' נחמן מיידנציק, לא שיער עד היכן ובאילו מצבים בלתי אפשריים, יכולה פעילות בית חב"ד בנמל התעופה להגיע.

את התמונה תיעד עו"ד מרדכי ציבין המייצג ערבים בעלי מעמד פוליטי, אזרחים ותושבים של ארצות אויב, בלי קשר לענינים הקשורים למדינת לישראל או ליהודים, ואף בענינים בינ"ל בלתי שגרתיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.