מערכת COL | יום כ"ט אדר ב ה׳תשע״ט 05.04.2019

פרוש חתם על התחייבות לשמור על 3 השלמויות

סגן שר החינוך מאיר פרוש חתם על כתב התחייבות ונאמנות לשמור על שלושת השלמויות. "כמי שבמשך כל שנותיי בעסקנות ציבורית גילה נאמנות מעשית, ידועה, מחייבת ובלתי מתפשרת לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, מתחייב בזאת גם בקדנציה הבאה לעמוד על המשמר למען כל אלו כרצון הרבי", כותב פרוש • לידיעה המלאה
פרוש חתם על התחייבות לשמור על 3 השלמויות
מאיר פרוש; ארכיון COL
סגן שר החינוך מאיר פרוש חתם על כתב התחייבות ונאמנות לשמור על שלושת השלמויות. "כמי שבמשך כל שנותיי בעסקנות ציבורית גילה נאמנות מעשית, ידועה, מחייבת ובלתי מתפשרת לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, מתחייב בזאת גם בקדנציה הבאה לעמוד על המשמר למען כל אלו כרצון הרבי", כותב פרוש.

פרוש מתחייב שלא לתת ידי לשום מהלך שעלול לפגוע ח"ו פגיעה כלשהי בשלמות התורה, בלימוד התורה ובמעמדם של בני הישיבות שתורתם אומנותם, בשמירת שבת כהלכה ובכל מצוות תורתנו הקדושה. כי זאת התורה לא תהא מוחלפת. באותה מידה שלא להסכים בשום צורה למהלך הרה אסון של הפרדת הדת מהמדינה, שכנגדו התריע הרבי בחריפות רבה תוך שלילה בתוקף.

שלא לתת ידי ולא לתמוך, לא במישרין ולא בעקיפין, לשום מהלך, תקנה, חקיקה או צעד שעלולים לפגוע פגיעה כלשהי בשלמות העם וההכרה הברורה בפס"ד תוה"ק, תורת אמת, כי יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או מי שנתגייר כהלכה - בהתאם לרצון קודש הרבי אשר זעק והתריע על כך אין ספור פעמים מעומק לבבו הטהור.

שלא לתת ידי לשום ויתור בכל הקשור ל שלמות הארץ ובכלל זה הן בסור מרע – לשלול בתכלית הקמת מדינה פלסטינית בשום צורה, להתנגד לכל ויתור מדיני וטריטוריאלי לערבים הצרים על ערי ישראל, כנפסק להלכה בשו"ע או"ח סי' שכ"ט, אשר שגור היה בפי הרבי; והן בעשה טוב – לפעול בכל דרך להקמת והרחבת יישובים יהודים בכל רחבי יהודה ושומרון ובכל ארץ ישראל לגבולותיה, כפי שהוכחתי במעשה בפועל בתקופת כהונתי כסגן שר השיכון במעמד שר, וביתר שאת ויתר עוז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.