מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשע״ט 04.04.2019

באירוע מושקע ומיוחד: דינר לחברי הקרן העולמית של JEM

JEM
למעלה מ-200 חברים ותומכים של קרן JEM מרחבי העולם התכנסו בעיר ניו יורק לערב מיוחד. קרן ג'אם, שהוקמה לפני קצת יותר משנה, מורכבת מכ-60 זוגות שלקחו על עצמם לשתף את משנתו של הרבי לאנשים בכל העולם באמצעות וידאו, אודיו וצילום • לתיעוד המלא
באירוע מושקע ומיוחד: דינר לחברי הקרן העולמית של JEM
צילום: ברוך עזאגווי, collive
למעלה מ-200 חברים ותומכים של קרן JEM מרחבי העולם התכנסו בעיר ניו יורק לערב מיוחד. 

קרן ג'אם, שהוקמה לפני קצת יותר משנה, מורכבת מכ -60 זוגות חזון שחייבו את עצמם לשתף את משנתו של הרבי לאנשים בכל העולם באמצעות וידאו, אודיו וצילום.

הקרן תומכת בפעילויות השוטפות של JEM, כמו גם בפרויקטים חדשים וחדשנות על ידי השקעה באנשים של JEM, טכנולוגיה מתקדמת והשקעה ארוכת טווח בתוכן.

הדינר התקיים באולם המפואר של אנג'ל אורנסנץ במנהטן. האולם ההיסטורי - שהפך למודרני - קבע באמת את הטון לערב שהיה תערובת של העבר, ההווה והעתיד.

מצגות המדגישות את הגעתו של הרבי לעולם באמצעות טכנולוגיה, סיפורים על השקת פרויקטים טכנולוגיים שונים, וכמה שיחות על הרבי היו רק חלק מן המצגות היפות המוצגות.

את הערב הנחה הרב יוסף חיים קנטור, השליח הראשי והרב הראשי של תאילנד.

"החזון הקרן להביא את הרבי, את קולו ואת דימויו, לכל יהודי, וכל אחד", אמר הרב אלקנה שמוטקין, מנהל JEM, והדגיש כי "הפתרון לכל הבעיות בעולם נמצא כאן, אנחנו פשוט צריכים לפרוק הכל".

באחד הרגעים המרגשים יותר של האירוע, חברי הקרן קיבלו הזדמנות להכיר את הצוות של JEMשעוסק מאחורי הקלעים בעבודה המדהימה שהם עושים. חברי הצוות של JEM ניו יורק נקראו אל הבמה, וקיבלו את תשואותיהם.

נקודת השיא של הערב הייתה כאשר ג'ורג' רוהר, הפילנתרופ ויו"ר הקרן, נשא דברים לקהל המשתתפים. רוהר סיפר לאורחים מדוע הוא תומך נלהב כל כך של הקרן, ואת הסיבות שהוא גאה לשמש כיו"ר.

"הרבי היה מסוגל לעורר באופן חסר תקדים את החיים היהודיים בעולם במהלך 70 השנים האחרונות", הסביר רוהר. "המכפיל הגדול כאן", הוא המשיך, "זה שמעולם לא היה בעבר היכולת להגיע - אל כל אדם בעולם בלחיצת כפתור, דרך הטכנולוגיה, אנחנו יכולים להעביר את ההוראות והתורה של הרבי, בהשראה ובאהבת ישראל שלו. אף פעם לא הייתה היכולת לקחת משהו כה חזק ולהצמיד אותו יחד - באמצעות ראייה, עבודה קשה ויצירתיות - עם טכנולוגיה, וכתוצאה מכך יש השפעה שאין דומה לה".

לאחר מכן הוא קרא לכל חבר להכפיל את תרומתו בשנה הקרובה. בעקבות קריאתו הנמרצת של רוהר, חברים רבים הכפילו את תרומתם ואורחים אחרים בחרו להצטרף לשותפות בקרן.

גולת הכותרת של הערב הייתה ההדמיה בלייב של 'קונקטיון פוינט', אחד מתוך שבעה פרויקטים חדשים שהתאפשרו על ידי קרן JEM בשנה האחרונה. התוכנית האינטראקטיבית מאפשרת לילדים ללמוד ישירות מהרבי, עם קטעי וידאו מותאמים אישית ופרסים מלהיבים.

את ההדמיה העבירו מנהל הפרוייקט, הרב לוי פלוטקין, יחד עם לייבל פלטיאל מפורט וושינגטון ומוסי וולף משיקגו. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.