מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״ט 01.04.2019

מדוע שליח חב"ד בתאילנד הקפיץ עשרות שוטרים?

הפוסט שגרף מחמאות: לפני כ-4 שנים קיבלו שליח חב"ד הרב נחמיה וילהלם ורעייתו את פרס ישראל לאחדות ירושלים בבית הנשיא - כאות הוקרה על פועלו למען עם-ישראל במדינת תאילנד שבמזרח-הרחוק • אחד מהסיפורים הרבים - שבגלל מקרים דומים זכו בני-הזוג בפרס, אירע ביום שישי האחרון כאשר קיבל הרב נחמיה שיחת טלפון מיהודי שמתגורר בטורונטו-קנדה, ותוך זמן קצר הקפיץ את משטרת תאילנד עד אשר הגיעה הפרשייה לסיומה • לסיפור המלא
מדוע שליח חב
צילומסך מתוך תשדיר חדשות הטלוויזיה המקומית

לפני כ-4 שנים קיבלו שליח חב"ד הרב נחמיה וילהלם ורעייתו את פרס ישראל לאחדות ירושלים בבית הנשיא - כאות הוקרה על פועלו למען עם-ישראל במדינת תאילנד שבמזרח-הרחוק.

אחד מהסיפורים הרבים - שבגלל מקרים דומים זכו בני-הזוג בפרס, אירע ביום שישי האחרון כאשר קיבל הרב נחמיה שיחת טלפון מיהודי שמתגורר בטורונטו-קנדה, ותוך זמן קצר הקפיץ את משטרת תאילנד עד אשר הגיעה הפרשייה לסיומה.

וכך סיפר הרב וילהלם: "ביום שישי קיבלתי טלפון מיהודי שגר בטורונטו וסיפר שהוריו הגיעו לתאילנד ביום חמישי בצהריים. בלילה האמא יצאה מהחדר ופשוט נעלמה ולא מצאו אותה כל אותן שעות".

שליח חב"ד מספר: "מיד יצאתי עם הקב"ט שלנו למלון, לקחנו את בעלה של הנעדרת אל תחנת המשטרה ושם חברו אלינו שוטרים והחלו בחיפושים במצלמות ובשטח המלון.

"לאחר כשעה של חיפושים בעזרת עשרות שוטרים מצאנו אותה בבור ליד הבריכה של המלון בתוך פיר עמוק של כשלוש מטרים ליד חדרי הקירור. ראינו שזה בעייתי להוציא אותה כך, ביקשנו מהם לחתוך את חדר הקירור וכך עשו.

הרב וילהלם ממשיך ומשתף: "כשהוציאו אותה היא היתה בלי הכרה ומותשת מאוד. הובילו אותה באמבולנס לבית הרפואה, שם בדקו אותה וב"ה היא יצאה מזה בנס ללא שברים, וללא נזקים מיוחדים ומאוחר יותר חזרה להכרתה ב"ה. כרגע היא מרגישה טוב, אנחנו מאמינים שבעז"ה תשוחרר בקרוב", הוא מסיים.

גולשים רבים ברחבי הרשת החברתית, הגיבו על הסיפור בהתרגשות ואף שיתפו אותו לחבריהם.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.