מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״ט 01.04.2019

הרב אקסלרוד: "על פי הלכה חובה להצביע ליהדות התורה"

אב"ד ורב קהילת חב"ד בחיפה הרב גדליהו אקסלרוד קורא להצביע ג': "אין ויכוח כלל שהרשימה החרדית ביותר היא יהדות התורה". על סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "הוא נלחם ואי"ה ילחם כנגד החזרת אף שעל וזה על פי צווי הרבי" ● הבהרה: בהתאם להוראת בי"ד רבני חב"ד ש'חב"ד אינה מפלגתית' וחסידי חב"ד מצביעים עפ"י הוראת הרבי ל'רשימה היותר חרדית', כל הוראה לא מייצגת את כלל חסידי חב"ד, וכל אחד ינהג על פי דעת רבותיו ● לכתבה המלאה 
הרב אקסלרוד:


אב"ד ורב קהילת חב"ד בחיפה הרב גדליהו אקסלרוד קורא במכתב ברור: "אני מצווה להצביע על פי הלכה למפלגת יהדות התורה שסימנה ג'". הרב אקסלרוד כותב עוד כי אין ויכוח כלל שהרשימה החרדית ביותר היא יהדות התורה.

"המפלגות האחרות הדתיות למחצה לשליש ולרביע, אחת מהם הסמכות שלה היא אישיות שקיבלה פרס מהמדינה על עריכת חמישים אלף גיורים מזוייפים, ומפלגה אחרת מצהירה שאינה מפלגה דתית אלא דתית-חילונית, ועוד מפלגה שיש בה במקום הראשון כמעט איש שתוכניתו היא לעשות שינויים בהלכה, היל"ת".

על סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש כותב הרב אקסלרוד: "הוא הולך בדרכי אביו ונלחם ואי"ה ילחם כנגד החזרת אף שעל וזה על פי צווי הרבי", ומפרט את הפעילויות הרבות שנלחם אביו הרב מנחם פרוש ע"ה נגד תוכנית ההתנתקות והצלת קבר רחל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.