מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ט 31.03.2019

אור חיה: הרב דרוקמן הרצה על הקפדות הבית החב"די בפסח

יום עיון לא שגרתי נערך בסוף השבוע שעבר במרכז 'אור חיה' בירושלים, כשעשרות נשים מרחבי העיר והסביבה נהרו ליום עיון ייחודי בנושא 'כשרות והקפדות הבית החב"די בחג הפסח' ● לכתבה המלאה
אור חיה: הרב דרוקמן הרצה על הקפדות הבית החב


יום עיון לא שגרתי נערך בסוף השבוע שעבר במרכז 'אור חיה' בירושלים, כשעשרות נשים מרחבי העיר והסביבה נהרו ליום עיון ייחודי בנושא 'כשרות והקפדות הבית החב"די בחג הפסח'.

עשרות נהרו בשעות הבוקר המוקדמות למרכז אור חיה ברחוב בליליוס במרכז העיר. האורח המרכזי ביום העיון היה הרב דוד מאיר דרוקמן, רב העיר, וקהילת חב"ד בקרית מוצקין שהרצה בצורה מרתקת על ההידורים וההקפדות החב"דים בפסח, ואף טיבל את ההרצאה בסיפורים חסידים מיוחדים.

בסיום, הגב' מלכה אדרעי מכפר חב"ד העניקה למשתתפות טיפים ומתכונים למטבח החב"די בפסח. במתכונים הייחודים שהעונקו רכשו הנשים ניסיון רב בהכנת מטעמי המטבח החב"די ברמה הגבוהה ביותר, לצד שמירה על כל ההקפדות הנהוגות מדורי דורות בחב"ד.

"אור חיה מלווה את האשה החסידית במשך השנה ונותן לה כלים ברוחניות ובגשמיות גם איך לעבור את חג הפסח" אומר לנו הגב' דניאלה גולן יו"ר 'אור חיה'. "למרות הקושי" מציינת גולן, "אנחנו רואים את הנשים והבנות באות ללמוד גם בהכנות הקדחניות של ערב החג, ללמוד תורה וחסידות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.