מערכת COL | יום כ' אדר ב ה׳תשע״ט 27.03.2019

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי פורש: יתמוך ב'יהדות התורה'

13 יום בלבד לבחירות, ובתום מו"מ ממושך ח"כ משה גפני הודיע כי תנועת 'יחד' בראשות הרב מאזוז צפויה לתמוך ברשימת יהדות התורה בבחירות לכנסת ה-21 • המשמעות המידית היא שאלי ישי יסיר את רשימתו לקראת הבחירות ופעילי 'יחד' יתגייסו להצלחת המפלגה האשכנזית • לסיפור המלא
יו
13 יום בלבד לבחירות, ובתום מו"מ ממושך ח"כ משה גפני הודיע כי תנועת 'יחד' בראשות הרב מ מזוז צפויה לתמוך ברשימת יהדות התורה בבחירות לכנסת ה-21. המשמעות המידית היא שאלי ישי ייאלץ להסיר את רשימתו לקראת הבחירות ופעילי 'יחד' יתגייסו להצלחת המפלגה האשכנזית.

במסמך ההבנות שנוסח בידי אנשי הגר"מ מזוז, מופיעה התחייבות ברורה עליו חתמו כל חברי הכנסת והנציגים של רשימת יהדות התורה, כי הללו יתמכו אך ורק בבנימין נתניהו לתפקיד ראש ממשלת ישראל. בימים האחרונים מי שיזם את המהלך הוא חה"כ משה גפני שנועד עם אלי ישי וסיכם עמו כי יחד תסיר את המועמדות.

עד לרגע סגירת הרשימות לכנסת העשרים ואחת, ניהל אלי ישי מגעים להצטרפות לאיחוד מפלגות הימין, אולם בשל החלטת ראש ישיבת 'כסא רחמים' שלא לקבל את בקשת ראשי המפלגה הוגשו רשימות נפרדות.

אלי ישי: "סגן השר מאיר פרוש תיווך במגעים עם 'יהדות התורה'. שקלנו את הנתונים, הרב מאזוז בחן את הדברים, וקיבל החלטה מתוך אחריות להצלחת גוש הימין למשוך את הרשימה ולתמוך ברשימת יהדות התורה"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.