מערכת COL | יום י"ג אדר ב ה׳תשע״ט 20.03.2019

מהפכה שאין לתאר: החמ"ל הגועש של צעירי חב"ד ● סקירה

סקירה על המתרחש בחמ"ל צעירי אגודת חב"ד בלב כפר חב"ד, החושפת תמונת מצב מדהימה ובלתי נתפסת שמביאה את מבצע פורים לשיאים חדשים ● לסיפור המלא
מהפכה שאין לתאר: החמ
חלק ממארזי משלוחי המנות הייעודיים שהפיקו בצעירי חב"ד. למטה: החמ"ל

שלמה מן

בלב כפר חב"ד, בחצר האחורית של צעירי אגודת חב"ד, אין רגע דל בשבועות האחרונים. לחמ"ל הגדול, המוכר בכינויו הפשטני "המחסן", נכנסים ויוצאים מאות שלוחי הרבי מכל רחבי הארץ.

הם באים בידיים ריקות ויוצאים עם מטענים כבדים: יבול עצום של אמצעי העזר שהפיקו בצעירי חב"ד. החל ממשלוחי מנות ייעודיים למגזרים השונים וכלה במגילות, ספרים חדשים, עלוני הסברה ועוד.

למעלה משישים פריטים הופקו על ידי אנשי ה'מרכז לעזרי שליחות' הפועל בתוך צעירי חב"ד ומחולל מהפכה שאין לה אח ורע. מאחורי כל פריט מחשבה רבה. "מבחינתנו, השליח הוא המרכז", אומר גורם בכיר בצעירי חב"ד, "כל פריט מיועד עבור שליח במטרה לסייע לו להנגיש את מבצע פורים לקהלים עמם הוא פועל".

למעלה מעשרה סוגים של משלוחי מנות הופקו כאן. משלוח מכובד למקורב, למאושפזים בבתי הרפואה, לכוחות הביטחון, למשפחות השכולות, לאסירים בבתי הסוהר, לילדים, למבוגרים, ועוד.

ויש גם משלוחים במגוון שפות שהוזמנו מרחבי העולם.

והנתון בלתי נתפס: מאות אלפי משלוחי מנות נארזו כאן בשבועות האחרונים. כל משלוח מיועד, לצד אריזתם של מאות אלפי פריטי עזר לחג הפורים.

כבר חודשים רבים עמלים בצעירי אגודת חב"ד לקראת מבצע פורים. צוות שלם משקיע מאמץ אדיר. החל מהגיית המוצרים, הנעשית בליווי ובהתייעצות השלוחים, לצד פיתוח המוצרים ואריזתם, השקעה קפדנית בקבלת ההזמנות של השלוחים - משלב ההזמנה ועד לשלב ההכנה למשלוח, והרשימה ארוכה ורחבה באמת.

יחס מיוחד ניתן לאגף המבצעים שמספק שירות לאלפי אנ"ש הפועלים במבצע פורים ומקבלים אף הם שורת מוצרים המיועדים במיוחד למבצע פורים.

לחשוב על התנאים שהיו בימים ההם, כששלוחים נאלצו לכתת את רגליהם כדי לרכוש משלוחי מנות, או להדפיס בעצמם עלון הסברה צנוע - ולהביט על המהפכה האדירה המתחוללת על ידי צעירי אגודת חב"ד בתשע"ט, ופשוט להתרגש. להתרגש מהעובדה שהמבצע שהרבי יזם מגיע לשיא השיאים ברמת השקעה שמעולם לא הייתה כאן.

"העזרים הרבים מאפשרים להרים את מבצע פורים, בהובלת שלוחי הרבי, להישגים אדירים", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "החזון של הרבי להגיע לכל יהודי הולך ומתממש לנגד עיננו".

מחר, בשעה 2 בצהריים, שערי ה"מחסן" ייסגרו בפעם האחרונה עד אחרי החג. צוות צעירי חב"ד יאגור כוחות להמשך תנופה פעילות חג הפסח. ויש להם הרבה, הרבה תכניות ויוזמות, עליהם הם עמלים כבר מספר שבועות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.