מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשע״ט 18.03.2019

אני חסיד: יום שיא חסידי בת"ת חב"ד גילה

במסגרת הוספה וחיזוק לימוד ודרכי החסידות בתלמוד תורה חב"ד גילה. החל מבצע להטמעת ההנהגות החסידיות אצל התלמידים תחת הכותרת "אני חסיד" ● המבצע, ביוזמת מנהל הת"ת הרב בועז אהרון ובניצוחו של הרב מנחם קרישבסקי יצא לדרך כשתוכנו הכללי שבעת המשפטים המוכרים והיפוכם, של הרבי המהר"ש "לחסיד מתאים...לחסיד לא מתאים..." ● לכתבה המלאה, תמונות
אני חסיד: יום שיא חסידי בת

במסגרת הוספה וחיזוק לימוד ודרכי החסידות בתלמוד תורה חב"ד גילה. החל מבצע להטמעת ההנהגות החסידיות אצל התלמידים תחת הכותרת "אני חסיד".

המבצע, ביוזמת מנהל הת"ת הרב בועז אהרון ובניצוחו של הרב מנחם קרישבסקי יצא לדרך כשתוכנו הכללי שבעת המשפטים המוכרים והיפוכם, של הרבי המהר"ש "לחסיד מתאים...לחסיד לא מתאים..."

לתכנון ובניית המבצע על כל פרטיו ושלביו גויסה הגב' שטרני קנטרוביץ מומחית תוכן תורני חסידי. שבהשקעה רבה, מקצועית ומלאת חן הציגה תוכנית עשירה, מקצועית ומגוונת תוך הדרכה מקצועית לרכז המבצע הרב קרישבסקי.

ביום שני, התקיימה פעילות חוץ בית ספרית מיוחדת עם כל תלמידי הת"ת, פעילות שכל מטרתה היא שהתלמידים יגלו את נושא המבצע ותכניו.

150 תלמידים כ"י יצאו לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר לפארק בשכונת גילה, מזג האוויר הנוח והנעים סייע להצלחת האירוע. תלמידי כיתה ו' בניצוחו של הרב קרישבסקי הכינו, ארגנו וניהלו את הדוכנים החסידיים. אף אנשי הצוות נסחפו באווירה המרוממת והמשחררת ונהנו מדוכני ההפעלה.

התלמידים הופתעו לקבל כובעים מיוחדים למבצע עם הסיסמא "הנהגה חסידית- זה תמיד בראש שלי" ולאחר שלוש שעות פעילות חזרו מרוצים ועם כוחות מחודשים להמשך פעילות חסידית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.