מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשס״ה 15.05.2005

הושלם סט חומשי 'קול מנחם' עם הגעת ספר במדבר

רק לפני שנתיים וחצי יצא לאור החלק הראשון בסדרת חומשי גוטניק המכילים את פירושי הרבי על פרשיות התורה, מאז ועד השבוע בו יצא לאור החלק האחרון - חומש במדבר, כבש החומש את מדפי הספרים בבתי כנסת בהם השפה המדוברת היא אנגלית וקשה למצוא שליח שאינו מעיין בחומש המהודר על מנת למצוא איזשהו 'ווארט' שירתק את שומעי לקחו. "היו אלו הקוראים שהשפיעו עלינו לעבוד ארבע עשרה שעות ביממה על מנת לסיים את הספר", אומר מייסד ארגון 'קול מנחם', הרב מאיר גוטניק שהו"ל את הסדרה. "אתה יכול לתאר לעצמך איך ההרגשה לקבל אימיילים מידי יום ביומו מאנשים שחייהם השתנו מקצה לקצה לאחר קריאה בחומש, והם רוצים עוד. לאלפי אנשים, זוהי הפעם הראשונה שנפגשו עם צורת הלימוד הייחודית של הרבי. אחרים מעידים שחזרו בתשובה בעקבות לימוד מעמיק. היה עלינו רק להסיר את העיכובים ולסיים את הפרוייקט". חמשת הכרכים של חומש 'קול מנחם', מהדורת גוטניק, ניתנים להשגה בחנויות הספרים המובחרות ברחבי העולם או דרך המו"ל באתר שהוקם לצורך כך או בטלפון 1888-580-1900.
הושלם סט חומשי 'קול מנחם' עם הגעת ספר במדבר
חמשת החומשים, מכילים למעלה מאלף שיחות מהרבי שעברו עיבוד מיוחד ותרגום לאנגלית מתוך רגישות שלא לפגוע בניחוח האורגינלי. צוות אנשי חינוך העוסקים בהוצאה לאור הקדישו מחשבה על כל הסבר על מנת להתאים אותו גם לאלו שלא למדו תורה לפני כן.

האיש שעמל על ליקוט השיחות, הרב חיים מילר אמר בשיחה עם כתבינו, כי הספר נמכר בעיקר אודות לכך שהוא מותאם לרמות רבות. "הרבי אמר פעם שספר צריך להיות כתוב בצורה שיובן למספר רב ורחב של אנשים ככל האפשר ולא רק לקהל יעד מצומצם. לכן, מיצינו את השיחות בצורה שכל אחד יוכל למצוא 'ווארט' מעניין אותו יוכל לומר בשולחן שבת, ועד אפילו לומר את השיחה בשלימותה.

All five volumes of the Kol Menachem Chumash, Gutnick edition are now available from Judaica stores worldwide or from the publisher at www.kolmenachem.com, or by calling 1888-580-1900.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.