מערכת COL | יום ו' אדר ב ה׳תשע״ט 13.03.2019

מה יש באוגנדה?

תחת הכותרת "אם תרצו אין זו אוגנדה" נפתח היום קמפיין ההתרמה הראשון של בית חב"ד באוגנדה בראשות השלוחים הרב מוישי ויוכבד רסקין • בית חב"ד בקמפלה, בירת אוגנדה קיים בסך הכל שנה וחצי וכבר חולל מהפכה מדינה הנידחת • בית חב"ד שוכן במבנה מרווח במקום בולט בעיר ומקיים פעילות ענפה עם מטיילים צעירים, תיירים, עובדים ואנשי עסקים המתגוררים או פוקדים את המדינה • לסיפור המלא לתרומה מקוונת>>>
מה יש באוגנדה?
תחת הכותרת "אם תרצו אין זו אוגנדה" נפתח היום קמפיין ההתרמה הראשון של בית חב"ד באוגנדה בראשות השלוחים הרב מוישי ויוכבד רסקין.

בית חב"ד בקמפלה, בירת אוגנדה קיים בסך הכל שנה וחצי וכבר חולל מהפכה מדינה הנידחת. בית חב"ד שוכן במבנה מרווח במקום בולט בעיר ומקיים פעילות ענפה עם מטיילים צעירים, תיירים, עובדים ואנשי עסקים המתגוררים או פוקדים את המדינה.

אמנם בית חב"ד עצמו נהנה מתנאים מערביים יחסית, אבל המדינה כולה היא מדינת עולם שלישית, ופעולות רבות שבבית חב"ד רגיל הן פשוטות, באוגנדה הן הופכות למבצע לוגיסטי מורכב, ואף על פי כן בית חב"ד גדל ומשגשג ולא מוותר על אף פעילות או אירוע מושקע עד הפרט האחרון.

לפי סרטון שהופק לקראת הקמפיין, ובו מתארים תיירים ואנשי עסקים שנהנו מבית חב"ד את תחושותם והרגשתם לגבי בית חב"ד, נראה כי המאפיין הבולט בבית חב"ד של הרסקינים הוא הלבביות, החום והאהבה לכל אחד.

"אצלינו כל אחד מרגיש הכי בבית בעולם", אומר הרב מוישי רסקין ומצטט את הסלוגן המפורסם של חברת התעופה הישראלית. "כל יהודי שיכנס לכאן יתקבל בחמימות ובשמחה, יהנה מאוכל ביתי טעים וכשר למהדרין וכמובן מכל השירותים היהודיים שלנו".

בקמפיין ההתרמה פונה משפחת רסקין למשפחת חסידי חב"ד בעולם בבקשת עזרה: "אנחנו שלוחים צעירים, רק שנה וחצי בשליחות", אומר הרב רסקין, "ההצלחה שלנו ברוך ה', ובכוח של הרבי גדולה מאוד, אבל אין לנו עדיין קהילה חזקה או תורמים גדולים שעומדים מאחורינו, ואנחנו זקוקים לתרומה שלכם כדי להמשיך להניע את מה שהתחלנו בו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.