מערכת COL | יום כ"ו אדר א ה׳תשע״ט 03.03.2019

מתנה מיוחדת לשליח איצי הורביץ

קמפיין עולמי הושק לכבוד יום ההולדת ה -46 של השליח הרב יצחק הורביץ, שנלחם עם מחלת ALS • היעד החדש: 15,000 מניחי תפילין או הדלקת נרות שבת • לסיפור המלא, וידאו
מתנה מיוחדת לשליח איצי הורביץ

כתב COL

עברו שש שנים מאז שהרב איצי הורביץ חלה במחלת ALS ולא מסוגל לדבר או להקליד, הוא משתמש בעיניו כדי לתקשר עם בני משפחתו וחבריו, ולכתוב לעוקבים רבים ברחבי העולם.

בשנה שעברה החליטה קבוצה של תלמידי הישיבה, שנשארו בהשראת האמונה ועידוד השמחה של שליח חב"ד ל Temecula, קליפורניה, להעניק לו מתנה ייחודית ליום הולדתו ה -46: 4,600 יהודים ברחבי העולם יניחו לכבודו תפילין.

הקמפיין הצליח בצורה יוצאת דופן, והתוצאה היתה ש -10,000 גברים ב -15 מדינות הניחו תפילין ופרסמו תמונות משותפות. אלפי נשים הדליקו נרות שבת ביום שישי לכבודו.
התצלומים נאספו לדיוקן דיגיטלי ענק של הריקוד בחתונה, המורכב מאלפי תמונות מיניאטוריות של גברים, נשים וילדים ברחבי העולם שעושים מצוות בזכותו.

אחד הדימויים המרגשים ביותר הגיע ממפלווד, ניו ג'רזי, שם ג'פרי קינגסלי שיתף תמונות שלו ושל בנו בן העשרה, הארי, עם תפילין, מלווה בהודעה הקצרה שגם לו יש ALS. "הרב איצי ואשתו הם מעניקים השראה כה רבה", אומר קינגסלי, שאיבד תנועה בגופו התחתון. "למרות שהוא אפילו לא יכול להזיז את הפה שלו, העובדה שהם שומרים על גישה חיובית כזו ומסירות למשפחה שלהם היא מיוחדת מאוד."

לאחר שאובחנה מחלתו של הרב, הוצג בהפקת וידיאו של "Shine a Light Light", שיר יפה ומעורר השראה שהרב איצי כתב שנים קודם לכן, על ידי מספר אמנים מוזיקליים ידועים. אשתו של הרב, דינה הורביץ, אמרה כי מסע יום ההולדת של השנה שעברה הזכיר לה את "השתפכות האהבה והאחווה שראינו בתחילת מחלתו של איצי ושוב כשהשיר יצא".

לקראת יום ההולדת ה -47 הקרוב שלו שיחול בשבת, אדר ב'), מבקשים המארגנים להמשיך בקמפיין ולהוסיף עוד ועוד בהנחות תפילין לזכותו. בהשראת קריאתו המהדהדת של הרבי לעשות תמיד יותר ולהגיע גבוה יותר, הם מקווים להגיע ל 15,000 מצוות נוספות, עם דגש מיוחד על נרות שבת תפילין.

"בכל מקום שבו הלך יצחק הלך עם זוג תפילין", אמר הרב משה קוטלרסקי, מנהל כינוס השלוחים העולמי של שליחי חב"ד-ליובאוויטש וסגן יו"ר "מרכז לענייני חינוך" - בסרטון ששוחרר לקראת הקמפיין, "הוא ביקש להניח תפילין עם יהודים רבים ככל האפשר. למרבה הצער, הוא לא יכול לנוע ולהניח תפילין עם אף אחד, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה עבורו."
הציבור מתבקש לבצע את המצווה על פי בחירתו, ובמיוחד הנחת תפילין ולצלם תמונה תוך החזקת שלט עם המילה "תפילין עבור איצי" (הדפסת מדגם ב TefillinForYitzi.com), ולשתף אותו במדיה החברתית.

תמונות ניתן לשלוח באמצעות WhatsApp (או טקסט) ל 770-810-5134 או בדוא"ל [email protected] כדי להיכלל במצגת.
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.