מערכת COL | יום כ"א אדר א ה׳תשע״ט 26.02.2019

ישנה חשיבות קריטית לפגישה או ראיון עם שדכנית

שדכניות ארגון 'לחיים ולברכה' התכנסו בבני ברק להרצאה של בן פרהט על עולם השידוכים ושמעו ממנו טיפים וכללים חיוניים ובסיסיים מעולם השידוכים. בין היתר ציין פרהט: "ישנה חשיבות קריטית לפגישה או ראיון של השדכנית עם הבחור/הבחורה לפני שמציעים". לסיפור המלא
ישנה חשיבות קריטית לפגישה או ראיון עם שדכנית
"ישנה חשיבות קריטית לפגישה או ראיון של השדכנית עם הבחור/הבחורה לפני שמציעים, במפגש כזה ניתן להתרשם מהשפה, שפת הגוף, קשר עין, הופעה חיצונית ובדיקת התאמה ראשונית בין המשודכים, כשלא ניתן להיפגש, חשוב ביותר להרים טלפון, להתרשם הן מהשיחה ואו מהכתיבה החופשית של המשודכים אודות עצמם במאגר הממוחשב, על משאלותיהם וכו', כל זה על מנת ליצור אמון בין המשודכים לבין השדכניות ולמנוע עגמת נפש מיותרת".

הרצאתו נערכה במסגרת מפגש שלישי של שדכניות הארגון, בביתה של המארחת השדכנית רחל בבאי בבני ברק. במהלך ההרצאה נתן בן פרהט כלים לזיהוי מידע שאמור להדליק נורות אדומות וכן הציג דרכי סיוע למקרים שכאלו.
הערב נפתח בציון הקשר שבין היום המיוחד פורים קטן לבין תפקידן של השדכניות, והמשיך בסדנה פעילה שבמהלכה כל שדכנית הציגה חוויה של הצלחה וקושי שבהם נתקלה בעת הבאת שידוכים לידי גמר.
על האירוח הקולינרי הופקד 'קייטרינג פריידלה' שהיה ערב לחיך והוסיף לאווירה המיוחדת.
הר' משה רייכמן מ'חב"ד מענטש', שעשה לילות כימים על מנת להביא את המאגר לידי גמר באופן המקצועי ביותר, הציג לקראת סיום המפגש את השקת המאגר החדשני בעברית של הארגון, אשר ייתן בעז"ה מענה הולם לכל הנדרש להביא לידי גמר נכון ומוצלח של שידוכים. המאגר שודרג בפרמטרים רבים, על מנת להיות מנוף לקידום השידוכים באנ"ש ארה"ק.
בשלב הראשוני המאגר מיועד לבחורים\ות בוגרים, כאשר החזון הוא שבמשך הזמן כלל הבחורים והבחורות של אנ"ש יופיעו במאגר.
האווירה הנעימה, השיתוף ,ההיוועצות נתנו למפגש עוצמה וכח לקבלת החלטות בעתיד.
בסיום המפגש קיבלה כל שדכנית מזכרת, מחזיק מפתחות יוקרתי בחיתוך לייזר מבית פינסון עצובים ועליו ציטוט מדברי הרבי לשדכנית אסתר סלומון: "לבנות בתים זה גם מקדם פני משיח".
יהי רצון שנזכה לבנות בתים רבים בישראל ולקדם פני משיח צדקנו תומ"י ממש!

"טיפים" למשודכות שניתנו ע"י בן פרהט:

• הקשיבי בעיקר לעצמך, קחי בחשבון שמרבית האנשים טובים בלתת עצות כשמדובר בחייהם של אחרים אבל מדובר בחיים שלך!

• אל תוותרי, עליך למצוא רק את ׳האחד׳ אצל חלק הוא הבחור הראשון או השני שיפגשו ואצל אחרות הוא העשירי אבל אצל כולן בסוף הוא ׳האחד׳.

• קחי בחשבון שרושם ראשוני נקבע בעשר השניות הראשונות למפגש. חשובה הופעה נאה ומכובדת, הבעת פנים נעימה וחייכנית והתנהלות שתשקף את אופייך.

• השקיעי בשליחת תמונה בה את נראית במיטבך, תמונה היא כמו מודעת פרסומת ויש לה חשיבות מכרעת. אם נדרש לכי למאפרת, צלמת מקצועית וכד'.

• בגילאים מבוגרים יותר שניכם מגיעים לפגישה מלאי חשדות ומנסים כל העת לחפש מה ׳בעייתי׳ אצל הצד השני. השתדלי לתת הזדמנות אמיתית ולא להתמקד באיתור ׳הבעיה׳.

• אצל הצד השני יכולה להיות לקות קלה או חיסרון, השתדלי לראות את כל התמונה, לעיתים קרובות אנשים עם חסרונות מפצים על כך בתכונות אחרות ויתכן שמדובר באדם נפלא.

• הכל מוחלט משמיים אך עליך לעשות את המיטב מבחינתך.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.