מערכת COL | יום כ"א אדר א ה׳תשע״ט 26.02.2019

קושנר חשף פרטים מתכנית השלום: "תתמקד בשרטוט הגבולות"

חשש בישראל: במהלך ראיון שהעניק אתמול לרשת סקיי ניוז בערבית התייחס ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית טראמפ ל'תכנית השלום', אותה רוקם הנשיא טראמפ. לדבריו, "התכנית מפורטת מאוד ותתמקד בשרטוט הגבול ובפתרון סוגיות הליבה" ● מה תכלול תכנית השלום של טראמפ
קושנר חשף פרטים מתכנית השלום:
ג'ארד קושנר בכותל המערבי (ישראל ברדוגו, ארכיון COL)

על פי הדיווח אתמול בחדשות 13, במהלך ראיון שהעניק לרשת סקיי ניוז בערבית התייחס ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית טראמפ ל'תכנית השלום', אותה רוקם הנשיא טראמפ, וחשף פרטים ממנה.

קושנר סיפר כי התכנית הינה מפורטת מאוד ותתמקד בשרטוט הגבול ובפתרון סוגיות הליבה. עוד הוסיף כי הממשל האמריקאי הצליח לשמור בסוד חלק גדול מפרטי התוכנית – וזה כשלעצמו דבר חשוב. לדבריו, "בתכניות קודמות הפרטים הודלפו לפני הזמן וזה גרם לפוליטיקאים לסגת. ניסינו לנסח פתרונות מעשיים וצודקים לסוגיה הישראלית-פלסטינית שיהיו רלוונטיים לשנת 2019. רוצים שיהיה חופש לאנשים ושיוכלו לחיות בכבוד".

"לא ניתן לפתור סוגיה שבה שני עמים רבים מזה 70 שנה ונצפה שהם יהיו חברים בין לילה", הוסיף קושנר, "מה שנציע לישראלים ולפלסטינים באמצעות תוכנית השלום זה יותר ממה שהם הציעו ויהיה עליהם לבצע ויתורים. אנחנו דבקים בלהגיע לתוכנית מפורטת על מנת לשים את המחלוקות מהעבר בצד ולהסתכל לעבר עתיד פורח. התוכנית תתבסס על חירות, כיבוד האמונה, וביטחון, ותטפל בסוגיות של הסדר קבע".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.