מערכת COL | יום כ"א אדר א ה׳תשע״ט 26.02.2019

מי מתנכל לפעילות שלוחי חב"ד במערת המכפלה בחברון?

פרסום ראשון: מעל 10 שנים פועל דוכן תפילין של חב"ד חברון במערת המכפלה. מאות אנשים, תיירים וחיילים מניחים תפילין בדוכן בכל שבוע • לפני כ-3 שנים, מונה ר' יונתן עטיה, בנו של השליח הרב ויקטור עטיה, לכהן כשליח הרבי במערת המכפלה • בתקופה האחרונה ישנם 'גורמים' אשר מתנכלים לפעילות חב"ד במקום, ואתמול (ב') דאגו להעלים את דוכן התפילין של חב"ד • כל הפרטים >>>
מי מתנכל לפעילות שלוחי חב
ארכיון COL


מאת: כתב COL

מעל 10 שנים פועל דוכן תפילין של חב"ד חברון במערת המכפלה. מאות אנשים, תיירים וחיילים מניחים תפילין בדוכן בכל שבוע.

לאחר שנות פעילות ברוכה, גורמים הקשורים למועצה הדתית התחילו להתלונן שקופת הצדקה של חב"ד פגעה ב"הכנסות" שלהם. עם קבלת התלונות, הוציאו נציגי חב"ד את הקופות שלהם, "הכל למען האחדות", כפי שנמסר ל-COL.

לפני כ-3 שנים, מונה ר' יונתן עטיה, בנו של השליח הרב ויקטור עטיה, ע"י שליח חב"ד הרב דני כהן לכהן כשליח הרבי במערת המכפלה - וקיבל לידיו את האחריות על דוכן הנחת התפילין.

במשך השנים האלה סובל עטיה מהצקות של גופים כאלה ואחרים, המנסים להקטין את פעילותו. לדוגמא: בית חב"ד במערת המכפלה דואג כבר תקופה ארוכה לקפה ומזונות לכלל המבקרים, ומנהלת מערת המכפלה לא מאפשרת לשים שילוט שהפרויקט ביוזמת חב"ד, ואף מציגים זאת כפרויקט שלהם.

בתחילת שבוע (א') הגיעו ב'מנהלת מערת המכפלה' לשיא חדש בהתנכלות שלהם לשלוחי חב"ד, כאשר העמידו דוכן חדש וגדול לגיוס כספים, ואתמול (ב') לפנות בוקר, דאגו להוציא את הדוכן של חב"ד ביחד עם כל התפילין משטח מערת המכפלה.

*

'מרכז התקשורת החב"די' COL פנה אל ראש המועצה החדש של קרית ארבע, מר אליהו ליבמן, וכן ליו"ר המועצה הדתית מר יוסי דיין - לקבלת תגובתם. כשתתקבל, נפרסמה באתר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.