מערכת COL | יום כ' אדר א ה׳תשע״ט 25.02.2019

עוצמה סוחפת: 1,200 בנות תיכוני חב"ד בערב מאחד • גלריה

ארגון "בנות חב"ד" (הפועל במסגרת ארגון נוער חב"ד) ציין אמש את אחד השיאים שלו - סיום מבצע "שרביט הזהב" בערב מרגש שסחף יותר מ1,200 בנות תיכוני חב"ד מכל רחבי הארץ * כנס שלא זכור כמוהו בארץ הקודש עבור בנות חב"ד עם 25 זוכות בכרטיס טיסה לרבי • לגלריית תמונות
עוצמה סוחפת: 1,200 בנות תיכוני חב
צילום: דבורה לאה שאבי
מבצע "שרביט הזהב" שסחף את בנות חב"ד מכל רחבי הארץ הגיע אמש לשיא: יותר מ1,200 בנות תיכוני חב"ד מכל רחבי הארץ השתתפו בכנס שלא זכור כמוהו בארץ הקודש עבור בנות חב"ד. הכנס נערך תחת הכותרת 24/7.

מבצע "שרביט הזהב" התקיים במסגרת ארגון "בנות חב"ד" שהוקם על ידי הרבי לפני יותר מ-50 שנה במטרה לפעול עם בנות חב"דיות בגילאי התיכון (כהמשך לארגון 'בת מלך' הפועל עם בנות היסודי).
המבצע נערך בשיתוף המרכז לעניני חינוך יחד עם וועד התמימים העולמי (אשר קיים במקביל מבצע לימוד דומה לבחורים), ומטרתו ללמוד את "ספר השליחות" - שיחות ומכתבי הרבי בנושאי שליחות.
בזה אחר זה חנו עשרות האוטובוסים שהביאו את הבנות מכל הסניפים ברחבי הארץ, מרוגשות, מחויכות ושמחות, הן נפגשו זו עם זו וחלקו חוויות.

הכנס נפתח בקריאת פרקי תהילים של הרבי והרבנית ע"י הרבנית ציפורה וישצקי יו"ר נשי ובנות חב"ד. את מכתבו של הרבי לכנס בנות חב"ד הראשון בארה"ק שנערך בשנת תשמ"א, קרא הרב יאיר בורוכוב מנכ"ל ארגון נוער חב"ד, במסגרתו פועל ארגון בנות חב"ד.

בזה אחר זה עלו הסניפים והציגו תכנים מרתקים בשיר, ריקוד והצגה סוחפת, כאשר המופע המרתק כולו מתכתב עם מסכי ענק שהוצבו לאורך הבמה.

במהלך הכנס הוקרנו מונולוגים מרגשים מפי שליחות חב"ד בעולם. את המשא המרכזי נשאה הגב' מירי גורליק מחולון.

אחד משיאי המבצע היה תחרות כשרונות צעירים, במסגרתו התבקשו הבנות לכתוב או לצייר יצירה אומנותית הקשורה לשליחות.

הערב היה כאשר הוכרזו שמות המנצחות בתחרות הכשרונות הצעירים (שמות הזוכות והיצירות הזוכות יפורסמו בהמשך).

שיא הערב היה כאשר הוגרלו 25 כרטיסי טיסה בהן זכו משתתפות המבצע שהגיעו לשלבי הגמר, מכל רחבי הארץ. היו אלו רגעים של עוצמה, התרגשות ולהט שקשה להעביר. שמות הזוכות יפורסמו בהמשך.

נשאו דברים: הגב' חני גרינברג מנהלת בת מלך בנות חב"ד המובילה בכשרון ובמסירות את הארגונים יחד עם צוות המשרד, הגב' חיה וולס מזכ"לית ארגון נוער חב"ד

תודה מיוחדת לפ' שיינברגר, ש' בורקיס, מ' מוזיקנט, לצוות המשרד, לנציגות ולכל הבנות המובילות את הארגון לאורך השנה כולה. את הערב הפיקה בכישרון ובמקצועיות אסתי וסרמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.