מערכת COL | יום י"ז אדר א ה׳תשע״ט 22.02.2019

היזם החב"די שיקח את עולם ה'משלוחים' צעד קדימה

מייסד ומנכ"ל Quay, ר' יוסי רבינוביץ' מכפר חב"ד, התראיין באתר 'כלכליסט' במסגרת וועידת 'כלכליסט' בברלין • היזם החב"די רוצה להביא את עולם המשלוחים צעד אחד קדימה • ואיך הוא יעשה זאת? • לכתבה המלאה
היזם החב
צילום: עמית שעל (מתוך הווידאו)

מאת: כתב COL

באתר 'כלכליסט' פורסמה כתבה ובה ראיינו יזמי הייטק שהשתתפו בוועידת 'כלכליסט' בברלין. בניהם היה מייסד ומנכ"ל Quay, ר' יוסי רבינוביץ' מכפר חב"ד.

לדבריו, כפי שאמר בראיון: "בעולם המשלוחים המשלוח הסופי הוא לרוב היקר ביותר, מה שצריך לעשות זה לשנות את עסקי הליבה של עולם המשלוחים. כיום הוא עובד בשיטה די מיושנת שבה מרכזים את כל המשלוחים במרכז לוגיסטיקה".

ומה הפתרון שתציע החברה של רבינוביץ?, "נשתמש במאות עסקים קטנים על מנת להעביר חבילות. קוראים לשיטה הזו Physical Internet. בשיטה שלנו אפשר להעביר חבילות בתוך שעתיים בעיר, בעלות תפעולית של דולר למשלוח" אמר רבינוביץ ל'כלכליסט'.

עוד הוא שיתף: "בנינו מכונת מיון קטנה שיכולה לשבת בחנויות, כאשר נהגים מעבירים חבילות מחנות לחנות. זה עובד בשיטה של מרוץ שליחים: לא אותו נהג לוקח מנקודת המוצא עד ליעד הסופי - הנהג מגיע לחנות, נדלקים לדים שמראים אילו חבילת לקחת, והוא יכול להוציא רק את הרלוונטיות. בחנות הבאה הוא מכניס את החבילות למכונה מחדש ולוקח מקבץ חבילות חדש". החברה צפויה להתחיל בחודשים הקרובים בפיילוט בגרמניה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.