מערכת COL | יום י"ד אדר א ה׳תשע״ט 19.02.2019

באר שבע: 40 אברכים חב"דיים הוסמכו וקיבלו תעודות

מעמד ההסמכה של מסיימי הקורס 'סמיכה חב"ד' של למען ילמדו נערך אמש (ב') בעיר באר שבע • באירוע שנערך באולם האירועים המפואר של בית חב"ד המרכזי השתתפו קהל גדול של התלמידים אורחים ובני משפחותיהם שבאו לתת כבוד והוקרה על ההתמדה בלימוד ה'סמיכה' • לכתבה המלאה
באר שבע: 40 אברכים חב
אמש (ב'), נערך מעמד ההסמכה של מסיימי הקורס 'סמיכה חב"ד' של למען ילמדו בעיר באר שבע.

באירוע שנערך באולם האירועים המפואר של בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בהנהלת הרב זלמן גורליק השתתפו קהל גדול של התלמידים אורחים ובני משפחותיהם שבאו לתת כבוד והוקרה על ההתמדה בלימוד ה'סמיכה'.

את הערב כיבדו בנוכחותם הרבנים: הרב אליהו יוחנן גורארי' הרב הראשי של חולון וחבר בי"ד רבני חב"ד, הרב יהודה דרעי רב העיר באר שבע, הרב מאיר סויסה רב איזורי רמת נגב ומנהל מחלקת כשרות בבאר שבע, הרב יוסף יצחק וילשאנסקי ראש ישיבת חח"ל צפת, שליח הרבי הרב זלמן גורליק, הרב מנחם כהן רב קהילת 'בית מנחם' בעיר, הרב ישראל מעל יו"ר מכון למען ילמדו.

הרב גורארי', שמלווה כל השנה את המכון, הביא את הדעה של הרבי בקשר עם לימוד באופן של 'הלכה למעשה' ושיתף את הקהל בסיפורים בעניין זה וחיזק את הנהלת המכון להמשיך את המהפיכה הזו בכל הארץ.

הרב דרעי רב העיר באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל שיבח את היוזמים ואת התלמידים שהשקיעו עמל רב בלימוד וקרא לציבור שעוד לא משתתף בתכנית הלימוד להשתתף גם הוא.

הרב מעל יו"ר המכון דיבר מנקודת מבט אישית איך הלימוד משנה את מציאות הלומד, והזכיר בדבריו את שליח הרב לעיר הרב אברהם כהן שהיה בין התלמידים הבולטים בקורס ונפטר במהלך השנה.

הרב גורליק בעל האכסניה שאירח את כל מהלך הקורס במשכן הבית חב"ד קישר את כל עניין הלימוד עם פורים קטן שחל בהשגח"פ באותו היום, והרב כהן רב קהילת בית מנחם דיבר על חשיבות הלימוד בבית, ועל הטעויות שיכולות להווצר מחוסר ידע.

הרב יוחאי טויטו מנהל שלוחת הלימוד בעיר באר שבע שהביא מנקודת מבטו האישית על השינוי שהוא רואה אצל התלמידים מיום הכניסה ללימוד ואיך שהלימוד בתורה משנה את חיי הלומד כפשוטו. הרב אלון נבו תושב העיר ממסיימי הקורס דיבר על השנוי שהוא רואה בחייו אחרי שסיים את הלימוד.

לסיום ישבו התלמידים להתוועדות חסידית לרגל 'פורים קטן' יחד עם ראש ישיבת חח"ל בצפת הרב יוסף-יצחק וילשאנסקי עד לשעות הקטנות של הלילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.